4 הרוגים בפיגוע בלונדון: המחבל – מטיף מוסלמי

    שלמה ריזל 1 Comment on 4 הרוגים בפיגוע בלונדון: המחבל – מטיף מוסלמי

    מחבל ביצע פיגוע דריסה בגשר ווסטמיניסטר הסמוך לפרלמנט ופגע בלפחות 12 בני אדם שנפצעו בדרגות פציעה שונות ושלושה הרוגים. לאחר מכן המשיך ונסע אל תוך מתחם הפרלמנט

    צילום: Gili Yaari/Flash90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחבל ביצע פיגוע דריסה בגשר ווסטמיניסטר הסמוך לפרלמנט ופגע בלפחות 12 בני אדם שנפצעו בדרגות פציעה שונות ושלושה הרוגים. לאחר מכן המשיך ונסע אל תוך מתחם הפרלמנט, שם דקר שוטר (שככה"נ מת מפצעיו) אז נוטרל בירי. חברי הפרלמנט הונחו להישאר בתוך הפרלמנט ולא לצאת החוצה.

    המשטרה זיהתה את המפגע שהרג לפחות 3 בני אדם בפיגוע דריסה משולב אחה"צ כמטיף מוסלמי בשם אבו איזדין. המטיף מוכר בבריטניה בתור מי שנותן נאומי שנאה.

    לכל הדיפלומטים הישראלים שלום. המשטרה מחפשת אחר חשוד נוסף המעורב בפיגוע מוקדם יותר היום שככה"נ נמלט מהזירה

    בעקבות הפיגוע בלונדון היום, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי שוחחה עם השגריר הבריטי דיוויד קורי שנמצא בלונדון והביעה זעזוע עמוק מהפיגוע שהתרחש היום בבירת בריטניה: "כשפיגוע מהסוג שמוכר לנו כאן בישראל מתרחש בלונדון, כל ישראלי מרגיש שליבו כואב והוא שותף לכאב שחשים אזרחי בריטניה. כולנו מאוחדים במלחמה נגד הטרור וישראל תמשיך לפעול בשיתוף עם ידידותיה בעולם כדי להיאבק בטרור בכל העוצמה."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      האירופאים מתכננים כנראה איך להעיף את הערבים או להגביל אותם ולא כמו שאנחנו מגינים על האזרחים שלנו המערבים הפורעים והרוצחים בנו בעדינות מירבית ומול כל השונאים היהודים כאירגוני בצלם וכל שונאי ה', זה אפס לאומת מה שנראה בקרוב מאוד מה שהאירופאים יעשו – פשוט יש להם נסיון – השואה, שאלה הרגו בנו ואלה שתקו …