בכיר במערכת הכשרות OK בניו-יורק נפטר בפתאומיות במילאנו

    דוד קורצוייל No Comments on בכיר במערכת הכשרות OK בניו-יורק נפטר בפתאומיות במילאנו

    עד לסיום שחרור גופת המנוח על ידי הרשויות המקומיות, פועלים מתנדבי זק"א לסידורים על מנת שעם קבלת האישור הנכסף, יוכלו להטיס מיד את גופתו לארצות הברית שם יובא למנוחה נכונה על פי כללי ההלכה

    צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרגדיה באיטליה: הרב דוד סטיגמן ז"ל (67) חסיד חב"ד תושב ברוקלין, נפטר בפתאומיות במהלך שהותו בסמוך למילאנו בצפון איטליה, במסגרת תפקידו כבכיר במערכת הכשרות OK בניו-יורק.

    בעקבות הפטירה התפאומית, נציגי זק"א המקומית פועלים גם בשעה זו לשיחרור גופת המנוח ז"ל. המתנדבים ביצעו חיבור בין רופאו האישי לבין הפרקליטות באיטליה, בסיוע הרב לזר, העבירו מסמכים רפואיים המעידים כי הוא סבל ממחלת לב ולא מדובר באירוע על רקע פלילי.

    "השופט ידון במקרה רק מחר בתקווה לבשורות טובות" אומר מתי גולדשטיין מפקד היחידה הבינלאומית של זק"א. "בהנחה שהוא יאשר את וויתר המדינה על התיחה שלאחר המוות, נצטרך להציג זאת בפני רשויות המדינה ואף להחתימם, ורק אז נוכל בעז"ה לשחרר את המנוח".

    בנתיים, עד לסיום שחרור גופת המנוח על ידי הרשויות המקומיות, פועלים מתנדבי זק"א לסידורים על מנת שעם קבלת האישור הנכסף, יוכלו להטיס מיד את גופתו לארצות הברית שם יובא למנוחה נכונה על פי כללי ההלכה.



    0 תגובות