בקואליציה מרוצים: "העברנו עשרות חוקים למען השכבות החלשות"

    אבי יעקב 1 Comment on בקואליציה מרוצים: "העברנו עשרות חוקים למען השכבות החלשות"

    מועלם: זו הממשלה הכי לאומית שהייתה • חזן: ניהלנו את המדינה במושב האחרון • פולקמן: עשרות חוקים שאושרו • אשר: תקציב הישיבות הגיע לשיא של כל הזמנים • מרגי: זה היה המושב הפורה ביותר של כנסת ישראל

    מליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לרגל סיום מושב החורף עלו לשידור לפאנל סיכום מושב מיוחד נציגי סיעות הקואליציה שסיכמו כל אחד בתחומו.

    ח"כ יעקב מרגי – ש"ס: התעסקנו בנושאי חינוך ורווחה. כמי שמכהן זו הקדנציה החמישית, אין ספק שזה היה המושב הפורה ביותר של כנסת ישראל. הגענו להבנות בנושא הסמינרים, החזרנו תקציבים לישיבות, הגדלנו את תקציבי הרווחה, העברנו עשרות חוקים למען השכבות החלשות.

    ח"כ שולי מועלם – הבית היהודי: העברנו את חוק ההסדרה, שמרנו על ארץ ישראל. זו הממשלה הכי לאומית שהייתה. חוקקנו חקיקה נגד הטרור וההסתה, קידמנו נושאים חשובים מול בג"ץ ובחירת שופטים ודיינים, וחוקקנו חוקים רבים לשמירה על זכויות של מסורבות גט, אמהות חד הוריות, וחוקי משפחה רבים.

    ח"כ יעקב אשר – יהדות התורה: עסקנו בנושאי חינוך ודיור, חוקקנו עשרות חוקים קטנים וגדולים למען כלל האוכלוסיה, במקביל לעבודה עיקשת למען עולם התורה והציבור החרדי בכלל. תקציב הישיבות הגיע לשיא של כל הזמנים.

    ח"כ רועי פולקמן – כולנו: יש עשרות חוקים שאושרו במושב החורף האחרון, ממס על דירה שלישית, דרך חוקים למען העצמאים, מעמד הביניים, חוק החברות, מיסוי, הקלות ברישוי בתוחמים שונים.

    ח"כ אורן חזן – ליכוד: כמפלגת השלטון ניהלנו את המדינה במושב האחרון, חוק ההדחה אושר, חוק ההסדרה אושר, פעלנו בנושא התקשורת, וחברי הליכוד היו פעילים ביותר בנושאים חברתיים. יש לנו שותפות קואליציוניות מעולות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה עם חוק השוואת הילדים החרדים לכלל המגזרים בתקצוב זהה ולא מפלה?