מנכ"ל משרד הביטחון זימן לשימוע את ראשי מכינת 'עלי'

    אבי יעקב No Comments on מנכ"ל משרד הביטחון זימן לשימוע את ראשי מכינת 'עלי'

    מנכ"ל משרד הביטחון זימן לשימוע את הרב אלי סדן, מראשי מוסדות 'בני דוד' שבעלי כשבמכתבו מצהיר כי באם הרב יגאל לווינשטיין לא יושעה לאלתר ההכרה בישיבת ההסדר תופסק • כל הפרטים

    הרב יגאל לווינשטיין
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יגאל לווינשטיין מראשי מוסדות בני דוד.

    בזימון נכתב בין היתר כי בכוונת שר הביטחון להסיר את ישיבת ההסדר 'בני דוד' מרשימת ישיבות ההסדר המוכרות, אלא אם כן הרב לווינשטיין יושעה מפעילותו לאלתר.

    לדברי האלוף אודם, מהלך ההסרה של מכינת "בני דוד" מרשימת הישיבות המוכרות יימנע "אם יימסר לשר הביטחון כי פעילותו של הרב יגאל לוינשטיין בישיבת ההסדר, כרב, מורה ומחנך תופסק לאלתר".

    "כפי שנמסר לכם, הן בתכתובות קודמות והן בשיחות שקוימו עמכם, ההשתלחויות הקשות, החוזרות ונשנות, של הרב יגאל לוינשטיין, נגד נשים המשרתות בצה"ל ונגד אוכלוסיות אחרות של משרתים", המשיך אודם. לדבריו, אמירותיו פוגעות פגיעה קשה בצה"ל ובאוכלוסיות המשרתות בו, בערכי צה"ל ובמדינת ישראל וכן בסמכות מפקדי צה"ל, בלכידות השירות ובפיקוד על המשרתים.

    עוד נכתב כי "הכללתו של הרב לוינשטיין בסגל ישיבת ההסדר, מעלה חשש, כי חניכי הישיבה, שכידוע הינם חייל צה"ל בשירות משולב, נחשפים לדעות האמורות הפוגמות במטרות הלימודים בישיבת ההסדר ותבכנית הלימודים שלה, אשר אמורה לחנך לשירות ערכי ומלא בצה"ל וכיבוד הפיקוד של צה"ל וכלל המשרתים בו".

    צפו:

    הזמנה לשימוע נשלח לפני זמן קצר ממנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אודי אדם, לראשי מוסדות החינוך בעלי. זאת על רקע דברי הרב

    01

    02



    0 תגובות