כך מדירים חרדים מהפארק בעיר יבנה: תביאו אישור מראש העיר

    אבי יעקב 13 Comment on כך מדירים חרדים מהפארק בעיר יבנה: תביאו אישור מראש העיר
    צילום: חגי חסדאי כהן - "יבנה נט"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זוכרים את המלחמות סביב בילוי החרדים בפארקים בעיר מודיעין ומרום נוה ברמת גן? ביבנה מצאו פטנט חדש כיצד להדיר את החרדים: קבוצות מאורגנות שמבקשות להגיע לפארק צריכות לקבל אישור מראש מהעירייה. כך דווח באתר "יבנה נט".

    מדובר בפארק מטופח, רחב-ידיים, שעיריית יבנה הקימה בעיר, בו מבקרים מידי יום תושבים רבים הנהנים מהמתקנים ומהטיילת היפה. "בשל ריבוי מקרים של קבוצות מאורגנות מחוץ לעיר שזיהו את המקום כאטרקטיבי לבילוי ודרך כך 'משתלטות' על מתקני הפארק החליטו בעירייה לחייב את הקבוצות המאורגנות בתיאום מוקדם של הביקור וקבלת אישור", נאמר בידיעה.

    "זה פארק שכונתי ולא הגיוני שיהפוך למוקד תיירות של אנשים המגיעים בקבוצות גדולות מכל הארץ", צוטטה תושבת העיר הפוקדת בקביעות את הפארק עם ילדיה. "טוב עשתה העירייה שהיא דואגת לתושבי העיר, כל אחד יכול לבוא וליהנות אבל כשמדובר באוטובוסים עם הרבה ילדים זה כבר חורג מהייעוד של הפארק".

    תושב אחר צוטט בידיעה, כי בפעמים קודמות לאחר ביקור של קבוצות מושאר במקום לכלוך רב. "העירייה משקיעה במתקנים לרווחת התושבים, אנחנו אוהבים לבקר בפארק ושומרים על הניקיון ולא ייתכן שיגיעו אורחים ויזהמו את המקום בלכלוך, אוכל שמתפזר על הרצפה ועוד", אמר תושב אחר והוסיף כי "אני מאד מרוצה מההנחיות החדשות של העירייה".

    האתר "יבנהנט" מדווח כי ראש העיר צבי גוב-ארי קבע לאחרונה הנחיות חדשות וברורות לגבי השימוש בפארק המרכזי בעיר ונקבע כי ביקורים של קבוצות מאורגנות המבקשות לבקר במקום מחויבות בקבלת אישור מהעירייה.

    לפי הדיווח, "צעד זה מגיע לאחר פניות רבות של תושבי השכונה המתגוררים בסמוך לפארק ומבקרים רבים אשר התלוננו על כך שקבוצות מחוץ לעיר 'פושטות' על המקום, גורמות להפרעה ולמטרדים.

    למען ההגינות נציין כי בידיעה לא נאמר כי ההנחיות נועדו למנוע ממשפחות חרדיות להגיע לפארק, אך מעיון בשלט שהוצב בכניסה לפארק נאמר כי "הכניסה לפארקים לקבוצות אסורה אלא בתיאום וקבלת אישור מראש מהעירייה". ככל הידוע, אין בסמכות רשות עירונית להורות על מניעת כניסה של אנשים לפארק פתוח, הן לקבוצות והן ליחידים.

    תגובת עיריית יבנה טרם התקבלה.



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      אני קוראת לציבור החרדי כולו, לבוא בחול המועד פסח הקרוב בהמוניו ליהנות מהפארק של העיר יבנה.
      זו התשובה היחידה למי שמנסה להדיר חרדים.
      בעז"ה אני אבוא עם משפחתי המורחבת הכולל את שבעת ילדיי היקרים כ"י, אחיי ואחיותיי וילדיהם.

      1. כל שבעת ילדייך. פחחח בעצם כתיבת תגובתך כבר הספקת ללדת עוד תאומים שילדו כל אחד מהם שמינייה… באה משפחה אחת ותופסת את כל המרחב הציבורי. מקטן ועד גדול. 400 ילדים למשפחה. האלו, תפוצצו את הפארק שיש לכם שם ליד העירייה בעיר המטונפת שלכם… משתלטים על הכל. אח"כ אתם לא מבינים למה לא סובלים אתכם. פינגווינים…

    2. 12

      ..ואני קורא לכל תושבי רמת השרון הרצליה ותל אביב לבוא לבקר אצלינו בפינת החי בבני ברק. כי אצילנו מכילים אתכם. אוהבים אותכם. ובכלל לא יפריע לנו שתבואו עם אוטובוסים. רצוי גם שתשימו לכם קצת מוסיקה ישראלית טובה..
      קיצר כאילו שחרדים לא מדירים חילונים. פשוט אין לחילוני מה לחפש בין הבנינים המפויחים של בני ברק. ואילו החרדי רק מעוניין לברוח משם למקום ירוק יותר. אלא שהמקום הזה נמצא רק בחוץ לגטו והוא יועד לא לו אלא לכלבי השכנים גלויי הראש..

    3. 11

      איפה אתם רואים שהכוונה לחרדים? סתם לחפש מתחת השולחן?

    4. 10

      נבוא בעז"ה על טפינו נשינו ושכנינו שנאמר כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ
      להתראות

    5. 9

      כאילו שהיבנאים לא הולכים בקבוצות לפארקים בערים אחרות? הם ככל הנראה משחקים רק בעיר שלהם בלבד…אולי זו הצעת יעול כל עיריה תסגור לקבוצות את הפארקים-ממש סדום

      1. תושבי יבנה לא צריכים לחפש איפה להינות.ביבנה יש הכל

    6. 8

      אתם סתם מנסים להתאים. ככל הנראה אתם לא מכירים את העיר יבנה והצביון שלה בכלל.
      הקבלה פה לכל הקבצים והקבוצות. יש כאן ניסיון זול לחירחור ריב. בושה

    7. 7

      זה אותם חרדים שבאו מאשדוד בקבוצות הרסו שברו הסריחו והרגו דגים באגם הסמוך, עכשיו הם מתבכיינים, מבוגרים עלו בהמוניהם על מתקנים של ילדים עד גיל 6, שלא נדבר על זה שהם העיפו תושבים , שלא יעשו חילול השם ולא יבכו.

    8. 6

      כל כך מסכימה, אני יודעת מה הולך בעיקר ראיתי במרום נווה ברמת גן, ערימות של חרדים וחרדיות צובאים על הפארק היפה. מלכלכים ומטנפים וחושבים שהפארק שייך להם. אני מאמינה שכך היה גם ביבנה ע"פ הכתבה, כל הכבוד לעירייה שעשתה כן. זה מעצבן ומרגיז שמקום שאמור להיות נעים, הופך למטרד ע"י כמויות בלתי הגיוניות של מבקרים

    9. 4

      ממש לא ! ראש העיר של יבנה הוא אולי ךא מת על החרדים אבל הוא גם לא עוין שלהם.
      הנה עכשיו בנו מבנה ענק שמיועד לתיכון חרדי לבנות, וזה המבנה הכי ענק והכי מפואר ביבנה, למרות שאין הרבה תלמידות
      סה"כ 130 מכיתה ט עד י"ב והיה לו תירוץ להתקמצן על השטח.
      אז לא צריך למצוא פרשנויות לא קשורות לחיים על כל שלט תמים שרואים, כי "קבוצות" זה יכול להיות כל סוגי האנשים לא רק חרדים. אז מזפיק עם הרגשי נחיתות האלה כבר. מי שחושב ששונאים אותו- תמיד יחפש להוכיח את זה בדרכים לא קשורות …
      ואני תושבת יבנה ואחותי לומדת בתיכון הזה. ופה אני מודיעה: אין עליך צבי גוב ארי אתה אחלה ראש עיר!!
      אז דייי!
      תודה
      "רצה הקב"ה לזכות את ישראל לפיכך הירבה להם תורה ומצוות"