"הרבי לביבי: תישאר שגריר באו"ם" • אליטוב וארליך על הספר החדש

    לרבי בכל שנות נשיאותו היה טלפון אדום לכל המערכות הגדולות בארץ
    עמית דניאל 2 Comment on "הרבי לביבי: תישאר שגריר באו"ם" • אליטוב וארליך על הספר החדש

    העיתונאים יוסי אליטוב ואריה ארליך משוחחים ב"זמן אוויר" עם מנחם טוקר על ספריהם החדש שנכתב במשותף עם העיתונאי שלום ירושלמי המספר את קשר הרבי מלובביץ' זיע"א לראשי מדינת ישראל • מרתק

    יוסי אליטוב ואריה ארליך
    לרבי בכל שנות נשיאותו היה טלפון אדום לכל המערכות הגדולות בארץ
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנחם טוקר ב"זמן אוויר" שוחח עם צמד העיתונאים המוכשרים מעיתון "משפחה" ומ"קול חי", יוסי אליטוב ואריה ארליך, לרגל הוצאת ספריהם במשותף עם העיתונאי שלום ירושלמי, ספר העוסק בקשר של הרבי מלובביץ' זיע"א לראשי מדינת ישראל.

    "קח לדוגמא את יוסי צ'חנובר. מי שעשה את הפיוס בין טורקיה לישראל. הוא פותח את הארכיון וחושף מסכת מדהימה של מעורבות של הרבי בשעת מלחמת יום כיפור. סיפורים שגורמים לדפיקות לב גם היום. הרבי אומר והוא באמצע מלחמה לוקח חיילים ומחפשים את משה דיין ומעבירים מסרים. לרבי בכל שנות נשיאותו היה טלפון אדום לכל המערכות הגדולות בארץ" אומר אליטוב.

    ארליך אמר "אני רוצה לקחת אותך לפרק יא' שם אנו מדברים עם ח"כ יעקב פרי שאז היה ראש השב"כ. הוא מתאר לנו איך הוא נוחת בנמל התעופה בקנדי ושלושה אברכים חב"דניקים מתנפלים עליו ואמרים לו מזל טוב לרגל מינויך. אז לא פורסמו מינויים. הוא הגדיר זאת כפרצה בטחונית עד היום אינו יודע. הוא הגיע לרבי ואמר שהרבי מלובביץ' דיבר על דברים שהתפרשו לאחר מכן כלחזות את האירועים של אחד עשר בפסטמבר".

    כמובן מוקדש בספר גם עניין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהיה בקשר טוב עם הרבי עוד כשגריר ישראל באו"ם. ביבי בריאיון של שעה וחצי, ריאיון מרגש מאד. "השתדלתי לשמח את הרבי למרות שהוא רצה שאשאר כשגריר באו"ם" הוא גם אמר לנו את המשפט שהוא חזר עליו בשם הרבי כבר מספר פעמים. 'הרבי אמר לי כשהייתי בשגריר באו"ם אתה מגיע לבית של שקר. אתה תהיה אלומת האור'" אומר אליטוב.

    האזינו:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה דברו על אריק שרון ז"ל הרבי מאוד קרב אותו למה דוקא על ביבי נתניהו

    2. 1

      אריה ארליך ו יוסי אליטוב אנשים עים לב זהב לא מדברים לשון הרע שלא כמו במקומות אחרים שלא נזכיר את שמם