הגר"ש בעדני: "מחנך שלא פועל בשיטה מקרבת – דורך על נשמות"

    הגאון הרב ראובן אלבז עמד גם הוא בדבריו על דרכי החינוך בחום ואהבה שצריך להעניק לילדים וחשף כי מה ששמר עליו לבל ייפול "זה רק האהבה שקיבל במוסד שבו גדל" אמר
    יוסי אשר No Comments on הגר"ש בעדני: "מחנך שלא פועל בשיטה מקרבת – דורך על נשמות"

    את הדברים אמר הגאון הגדול הרב שמעון בעדני בועידת המנהלים השנתית של רשת החינוך "בני יוסף" • "צריך כמה שיותר לחבק ולקרב" הוסיף הרב ושוחח אודות אתגרי החינוך שבדור • ראש ישיבת "אור החיים" הגר"ר אלבז סיפר על התחושה שהוא קיבל ממחנכיו בגיל צעיר • ומה נחשב בעיני השר דרעי לכבוד גדול יותר מתפקיד שר?

    הגאון הגדול הרב שמעון בעדני שליט"א בנאומו בוועידה צילום: יעקב כהן
    הגאון הרב ראובן אלבז עמד גם הוא בדבריו על דרכי החינוך בחום ואהבה שצריך להעניק לילדים וחשף כי מה ששמר עליו לבל ייפול "זה רק האהבה שקיבל במוסד שבו גדל" אמר
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועידת המנהלים השנתית של רשת החינוך בני יוסף בניהולו של חיים ביטון נפתחה הבוקר בניר עציון במעמד חברי מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני, הגר"ר אלבז, הגר"ד יוסף יו"ר ההנהלה הרוחנית של הרשת וחבר הנהלת הרשת הגר"מ פינטו, ראש מוסדות פאר משה ובהשתתפות יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וסגנו, משולם נהרי, סגן שר האוצר, יצחק כהן, חה"כ מיכאל מלכיאלי ומנכ"ל אל המעיין משה אילוז.

    חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני הביע את התרגשותו ממראה מאות המנהלים ואמר "בצעירותי כמעט ולא היו מוסדות ספרדים, בני התורה הספרדים היו בודדים, כיום בזכות רשת החינוך שהקים מרן אנחנו מונים אלפים בן פורת יוסף. ש"ס זו רשת החינוך לפני שאר הדברים".

    בדבריו גם הדריך את המנהלים ואמר להם כי הדרך לחנך היא רק בחיבה ואהבה "צריך כמה שיותר לחבק ולקרב, מחנך שלא עושה את עבודתו כמו שצריך הוא דורך על נשמות, זוהי אחריות גדולה". הגר"ש גם בירך את כל העוסקים במלאכת הקודש.

    הגר"ר אלבז עמד גם הוא בדבריו על דרכי החינוך בחום ואהבה שצריך להעניק לילדים וחשף כי מה ששמר עליו לבל ייפול "זה רק האהבה שקיבל במוסד שבו גדל" אמר.

    הגר"ד יוסף שיתף את המנהלים בתכניות לעתיד: "יש תכנית של חונכות לכיתות ז' ח'. לכל תלמיד חלש נצמיד אברך שילמד איתו ויקדם אותו, אנחנו משקיעים מאמצים גדולים גם ברישום, יש לנו שאיפות גדולות ובעז"ה בשנה זו הרשת תגדל מאוד" אמר ושיבח בדבריו את יו"ר התנועה השר אריה דרעי "על אף כל עיסוקיו הרבים את רוב זמנו הוא מקדיש לרשת החינוך, הוא מוצא פתרונות לכל בעיה". כמו כן, שיבח הגר"ד יוסף את מנכ"ל הרשת חיים ביטון ואמר כי הוא עובד במסירות יום ולילה לשם שמים ואנו רואים את התוצאות בשטח ב"ה.

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר למנהלים כי המשימה החשובה ביותר של כל הנציגים בכנסת וברשויות המקומיות היא רשת החינוך "הדאגה לרשת החינוך" אמר דרעי "היא המשימה הראשונה במעלה, בכל סיור אני מקפיד ללכת למוסדות של הרשת כדי לעמוד מקרוב על הצרכים, אנחנו מחכים לבקשות שלכם, תאתגרו אותנו" אמר והוסיף בנימה אישית "יותר כבוד להיות מנהל ת"ת ולעסוק בעבודת קודש מאשר להיות שר, כל מה שמחזיק אותנו ונותן לנו תמריץ זה הדאגה לרשת החינוך, כל פעם שבאים ומביאים לי נתונים של עוד כיתה שנוספה ועוד תלמוד תורה שנפתח זה נותן את הכח להמשיך הלאה".

    השר דרעי הזכיר גם בכאב את בעיית הנשירה "כולם הם בנינו, אסור לוותר על אף נשמה ועלינו לעשות הכל למענם" אמר ולסיום שיבח את מנכ"ל הרשת חיים ביטון "על פעולותיו הברוכות בשגשוג הרשת למען ילדי ישראל" כלשונו.



    0 תגובות