"החקירות שהוא עובר עלולות לשבש את שיקול הדעת הקר"

    נתניהו צריך להפעיל את הסמכות הקואליציונית ומי שלא יעמוד בזה הוא לא יעביר פרוטה או חוק אחד שכחלון רוצה. כחלון לא כזה גיבור הוא לא יכול לצאת לבחירות. אם נתניהו יגיע לבחירות, זה כישלון
    עמית דניאל No Comments on "החקירות שהוא עובר עלולות לשבש את שיקול הדעת הקר"

    בריאיון למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" אמר ח"כ אייכלר כי הוא תומך בניסיון של רה"מ נתניהו להגביר את התחרות בתקשורת וכי רה"מ צריך להימנע מלהגיע למצב בו הוא המדינה תלך לבחירות • וגם, "כחלון לא כזה גיבור, הוא לא יכול לצאת לבחירות"

    רה"מ, בנימין נתניהו וח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש (פלאש 90), לע"מ
    נתניהו צריך להפעיל את הסמכות הקואליציונית ומי שלא יעמוד בזה הוא לא יעביר פרוטה או חוק אחד שכחלון רוצה. כחלון לא כזה גיבור הוא לא יכול לצאת לבחירות. אם נתניהו יגיע לבחירות, זה כישלון
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בריאיון למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" אמר ח"כ אייכלר כי הוא תומך בניסיון של רה"מ נתניהו להגביר את התחרות בתקשורת וכי רה"מ צריך להימנע מלהגיע למצב בו הוא המדינה תלך לבחירות. ומה יקרה אם נתניהו יעשה כדבר ח"כ אייכלר ויחסום בתגובה לאי עמידת כחלון בהסכם הקואליציוני, חוקים ותקציבים? "כחלון לא כזה גיבור, הוא לא יכול לצאת לבחירות" אמר.

    "מה שקורה עכשיו" פתח ח"כ אייכלר את דבריו ואמר "אני לא יודע אם יש לזה אח ורע בעולם. יושב רה"מ שבטוח בעצמו ובכסאו ועל זוטות ללכת לבחירות. אני אמרתי לו עוד לפני שנים רבות להגביר את התחרות בתקשורת. תחרות זה ריבוי דעות ובזה ביבי צודק במאה אחוז. אין תחרות בדעות והשקפות. יש תחרות עסקית. מה פתאום בחירות? יש הסכם קואליציוני שכל מרכיבי הקואליציה חתומים עליו ואנו חייבים לפעול לפיו בדיוק כמו שנתניהו פועל על פי הסכם קואליציוני לטובתנו. כחלון צריך לדעת שהואט לא פועל על פי הסכם קואליציוני שהוא חתום עליו. בחירות זה לזרוק מיליארד שקל לאשפה" אמר.

    "לא מספיק גיבור" כחלון
    כחלון

    מרים אלסטר, פלאש 90

    "לדעתי החקירות והרדיפות שהוא עובר עלולות לשבש את שיקול הדעת הקר" הוסיף "לכן אני חושב שהחקירות האלה הם פשע נגד העם. הם לא הצליחו להפיל אותו בבחירות אז הם רוצים להפיל אותו נפשית, משפחתית ומנטלית. הם רוצים שהוא יעשה כמה שיותר טעויות הם מנהלים פה מלחמה אנטי דמוקרטית שחוץ מכלי נשק הם משתמשים בהכל. ששוטרים חוקרים מדליפים שעה אחרי חקירה של רה"מ את כל הפרטים של מה שהיה ולא היה שם לפי הצרכים שלהם. המערכת פוחדת אחת משהני אנחנו חיים במאפיה גדולה שנקראת שלטון והיא מעוותת ומושחתת מכף רגל עד ראש".

    "נתניהו צריך להפעיל את הסמכות הקואליציונית ומי שלא יעמוד בזה הוא לא יעביר פרוטה או חוק אחד שכחלון רוצה. כחלון לא כזה גיבור הוא לא יכול לצאת לבחירות. אם נתניהו יגיע לבחירות, זה כישלון. כח הוא דבר חזק ברגע שמשתמשים בו, ברגע שמפעילים את הכח מאבדים את הכח" אמר.

    על התקציב הדל של ה'קמחא דפסחא' הנמצא בשפל חדש, אמר ח"כ אייכלר "מדינת ישראל שנקראת יהודית תקציב קמחא דפסחא לא קיים. כל שנה סיפור חדש. אתמול היה דיון בוועדה. עוד לא נכנסה פרוטה לסעיף הזה. על כל סל של 150 שקלים מינימום שנותנות העמותות, המדינה נותנת 15 שקל אפילו פחות. שעתיים לפני הדיון הועברו 14 מיליון שקל מהאוצר לרווחה לצורך הזה וזה במקום 18 מיליון לפני שנה 36 מיליון לפני שנתיים ו-50 מיליון לפני שלוש שנים" אמר.

    האזינו:



    0 תגובות