מי הגדיר עצמו כ'מנהיג מחנה הימין' ומי כינה את התנהלות רה"מ "ע"פ קריזות"?

    בימים האחרונים אני שוקד על בניית גוש ציוני, מרכזי, רציונלי, גדול שיחליף את נתניהו בבחירות או בתוך הכנסת הנוכחית. אני מציע לספקנים והציניקנים מבית ומחוץ להמתין ולראות
    עמית דניאל No Comments on מי הגדיר עצמו כ'מנהיג מחנה הימין' ומי כינה את התנהלות רה"מ "ע"פ קריזות"?

    ישיבות סיעה נפתחו והפעם עם הצהרות מעניינות במיוחד • "מנהיג מחנה הימין" כפי שכינה את עצמו בנט וגם, הרצוג מתפלסף "הבלתי צפוי בפוליטיקה הישראלית, גדול מהצפוי" • ולמה בנט קורא לרה"מ לקרוא לסדר את שר הביטחון ליברמן?

    בנט ונתניהו
    בימים האחרונים אני שוקד על בניית גוש ציוני, מרכזי, רציונלי, גדול שיחליף את נתניהו בבחירות או בתוך הכנסת הנוכחית. אני מציע לספקנים והציניקנים מבית ומחוץ להמתין ולראות
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום שני וכמו תמיד ישיבות הסיעה נפתחות בסערה ובהצהרות, הצהרת כוונות וגם, יום הולדת שמתרחשת מדי פעם והיום היה זה ח"כ יגאל גואטה, יו"ר סיעת ש"ס, שחגג. מזל טוב.

    שר החינוך, נפתלי בנט, אמר בפתח ישיבת סיעתו "מבחינתי כמנהיג הימין הלאומי כל עוד ממש ממשלת הימין תמשיך ליישם את מדיניות הימין היא תמשיך בפעולתה, אמרו לי בימים האחרונים שאנחנו המפלגה שהכי כדאי לה לגשת לבחירות עכשיו אבל החלטנו כולנו לעשות הכל כדי לגשר ולפשר במשבר המיותר הזה. בחירות פשוט לא טובות לאזרחי מדינת ישראל אף אחד לא צריך בחירות עכשיו, אנחנו בתנופה אדירה בכל התחומים בחינוך, בכלכלה, במשפט, בצד המדיני יש הרבה מה לעשות ואנחנו נעשה את זה"

    בנט התייחס גם לדברי שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בנוגע למכינת עלי "לצערי שר הביטחון מנסה לעשות פוליטיקה על הגב של חיילי צה"ל ופועל נגד הציונות הדתית כדי לאתרג את עצמו, לקושש קולות הוא פוגע פגיעה עמוקה במרקם של צה"ל. אין לנו צבא אחר אנחנו כמובן לא ניתן לזה יד, אני מבקש מראש הממשלה שיקרא אותו לסדר שינהג באחריות, שילמד מהרמטכ"ל איך נהוג באחריות בכל הנוגע למרקם העדין של מדינת ישראל ושל צה"ל, כולנו שרתנו בצה"ל וכולנו יודעים שאין לנו צה"ל אחר ולא כדאי לשחק עם הדבר הזה" אמר.

    בנט וליברמן

    הדס פרוש, פלאש 90

    יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק בוז'י הרצוג, אמר "התנהלות נתניהו בימים האחרונים היא לא רציונלית ולא פורפורציונאליות. בדרום מפגיזים, בצפון מפציצים ובירושלים רק קבינט התקשורת של נתניהו עובד מסביב. האובססיה של נתניהו לתקשורת, הלחץ האמריקאי וחקירותיו מכתיבים את הטון. עובדי רשות השידור לא מעניינים את נתניהו. הם היו כלי בשבילו כדי להסית נגדם בבחירות האחרונות כשכינה אותם מחבלי חמאס והם כלי בשבילו למניפולציות הפוליטיות שלו. המערכת הפוליטית והציבור מאסו בראש ממשלה שפועל על פי קריזות" אמר.

    עוד הוסיף הרצוג "בימים האחרונים אני שוקד על בניית גוש ציוני, מרכזי, רציונלי, גדול שיחליף את נתניהו בבחירות או בתוך הכנסת הנוכחית. אני מציע לספקנים והציניקנים מבית ומחוץ להמתין ולראות. הבלתי צפוי בפוליטיקה הישראלית גדול מהצפוי. מתחת לפני השטח רוחשת לבה רותחת שכוללת הרבה גורמים. גם מהקואליציה וגם מהאופוזיציה. ישנם יותר משישים ואחת חברות וחברי כנסת שמאסו בנתניהו ויהיו שמחים לבנות קואליציה עם ראש ממשלה אחר בכנסת הזו. יאיר לפיד שיזם את הרעיון של אי האמון הקונסטרוקטיבי וזה מופיע במצע, צריך להחליט האם הוא פועל מתוך אינטרס אישי או מתוך אינטרס לאומי. הוא לא יוכל שלא להצטרף להצעת אי אמון כזו אם תגיע" אומר הרצוג.

    "מציע לציניקנים להמתין מחוץ לבית" | הרצוג
    ח"כ בוז'י הרצוג

    יצחק הררי, דוברות הכנסת

    הרצוג אומר כי פעל ליצירת הגבלות לרה"מ בנוגע לעיסוק בתקשורת "הבוקר פניתי במכתב רשמי ליועץ המשפטי לממשלה ולמבקר המדינה, בדרישה להתערבותם המידית, לקביעת הגבלות על ראש הממשלה בנימין נתניהו באופן אישי, בכל הקשור לתחום התקשורת במדינת ישראל ולהורות לנתניהו לחדול מכל עיסוק בתקשורת עד לגיבוש ההגבלות, זאת לאור מעורבותו הבוטה והגסה בסוגיות השליטה והניהול של תאגיד השידור הציבורי ורשות השידור" אמר הרצוג.

    "במידה ולא יופעלו הגבלות על ראש הממשלה" המשיך בדבריו "אפעל להרחקתו של ראש הממשלה מכל עיסוק בתקשורת על ידי הפעלת כל האמצעים הדמוקרטיים שבידי, כולל פנייה לבג"ץ. המבחן שלי ושלנו הוא הגנה על חופש הבעת הדעה והצלת הדמוקרטיה, עצמאות התאגיד וכמובן סיוע ותמיכה מרביים לעובדי רשות השידור. אסור לידידי משה כחלון להתקפל ואני שב וקורא לו לפרוש לאלתר מן הקואליציה ולחבור למהלך בזק של ממשלה אחרת" אמר.



    0 תגובות