כ-85% מהנדל"ניסטים מעריכים שמחירי הדירות בצפון יעלו

    עוד עולה מהסקר כי 61.5% טענו כי יש מחסור בדירות בנות 3 חדרים ו-31% טענו כי יש בשוק מחסור של דירות בנות 4 חדרים
    צבי הדס No Comments on כ-85% מהנדל"ניסטים מעריכים שמחירי הדירות בצפון יעלו

    בתחום ההתחדשות העירונית, 92% מהמשתתפים טענו כי עיריית חיפה לא מעודדת מספיק התחדשות עירונית • כיום בחיפה יש עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית החל מתמ"א 38 ועד פרויקטים של פינוי בינוי

    אילוסטרציה צילום: ויופוינט
    עוד עולה מהסקר כי 61.5% טענו כי יש מחסור בדירות בנות 3 חדרים ו-31% טענו כי יש בשוק מחסור של דירות בנות 4 חדרים
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנשי הנדל"ן באזור חיפה מאמינים כי עד סוף השנה המחירים ימשיכו לעלות. כך עולה מסקר אינטרנטי שארגון קבלני חיפה ערך בקרב חבריו לקראת הכנס של חברי הארגון שייערך בסוף החודש. מהסקר עולה כי 84.6% מעריכים שמחירי הדירות בחיפה וסביבותיה יעלו בעד 5% עד סוף השנה ו-7.7% העריכו שהמחירים ירדו בעד 5%.

    בתחום הבנייה לגובה, חברי הארגון הציגו חזית אחידה ו-95% טענו כי יש לבנות יותר פרויקטים לגובה בעיר חיפה.

    בתחום ההתחדשות העירונית, 92% מהמשתתפים טענו כי עיריית חיפה לא מעודדת מספיק התחדשות עירונית. כיום בחיפה יש עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית החל מתמ"א 38 ועד פרויקטים של פינוי בינוי.

    בתחום מתן היתרי הבנייה המצב טוב יותר. 50% מבין הנשאלים שבונים בחיפה השיבו כי קיבלו היתר תוך שנה. 10% מהם אמר כי העירייה הנפיקה היתר תוך חצי שנה ומיום הבקשה. 30% מהיזמים השיבו כי לקח מעל שנתיים עד שהתקבל היתר בנייה. עם זאת יש לזכור כי במקרים רבים התנגדויות המוגשות לוועדות התכנון תוקעות את התהליך שלא באשמת העירייה.

    לדברי חיים פייגלין, יו"ר קבלני מחוז חיפה "בשנים האחרונות אנחנו רואים ניצנים של שינוי באזור חיפה. מחוז חיפה הוא לדעתי אחד המחוזות היחידים מחוץ לגוש דן וירושלים בהם ישנם פרויקטי התחדשות עירונית. בימים בהם כל מכרזי הממשלה הם במחיר למשתכן, פרויקטי התחדשות עירונית חשובים כדי לנסות להגדיל במקצת את ההיצע לעומת הביקושים".

    עוד עולה מהסקר כי 61.5% טענו כי יש מחסור בדירות בנות 3 חדרים ו-31% טענו כי יש בשוק מחסור של דירות בנות 4 חדרים.



    0 תגובות