חיסול בקוניטרה: האם ישראל יירטה טיל סקאד שנורה לכיוונה?

    האירוע מתרחש שעות ספורות לאחר טקס חילופי מפקד פיקוד הצפון וכשצמרת צה"ל נמצאת בבור של פיקוד הצפון. בטקס התייחס הרמטכל לסביבה הצפונית ואמר שצהל לא יאפשר העברת נשק מתקדמת מסוריה ללבנון
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on חיסול בקוניטרה: האם ישראל יירטה טיל סקאד שנורה לכיוונה?

    מתרבים הדיווחים בעולם על כך שהיירוט בליל שישי למה שנשלח מכיוון סוריה היה של סקאד שנורה לעבר ישראל • מפקד מערך ההגנה האוירית בקונטירה חוסל לאחר הירי לעבר מטוסי חיל האויר בסוף השבוע

    האירוע מתרחש שעות ספורות לאחר טקס חילופי מפקד פיקוד הצפון וכשצמרת צה"ל נמצאת בבור של פיקוד הצפון. בטקס התייחס הרמטכל לסביבה הצפונית ואמר שצהל לא יאפשר העברת נשק מתקדמת מסוריה ללבנון
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתרבים הדיווחים בעולם על כך שהיירוט בליל שישי למה שנשלח מכיוון סוריה היה של סקאד שנורה לעבר ישראל

    הראיות לכך הן שהמטוסים הישראלים נכנסו לתקיפה (כמו תמיד) מהגבול הלבנוני. היירוט שהתבצע באזור הבקעה (הגבול עם ירדן – כ-200 קמ דרומה משם, ולכן נשמע היטב בירושלים והאזור), היה בכלל מחוץ לנתיב הטייס של המטוסים התוקפים.

    מהסתכלות במפה נראה שיש קו ישר שמוביל בין אזור מתחם הנשק בו מאופסנים סקאדים מדגם d ששוכן באזור חומס – תדמור – לבין ירושלים. קו האמצע עובר בבקעה.

    מידע להתמצאות: חומס נמצאת למעלה מימין. ירושלים למטה משמאל. הטיל הסורי נפל באזור העיר אירביד בירדן. מדרום לגולן ומקביל לבקעה.

    ובמקביל,עכשיו מתברר. ישראל לא חיכתה. מפקד מערך ההגנה האוירית בקונטירה חוסל לאחר הירי לעבר מטוסי חיל האויר בסוף השבוע.

    הצפון מתחמם. לאחר התקיפה של מחסני הנשק המתקדם שהיה בדרכו לארגון החיזבללה ובהמהלכו ירו סורים טיל sa 5 k לעבר המטוסים,דבר שהביא לפעולת נגד ישראלית וירי טיל "החץ",התשובה הישראלית לא מתמהמהת והערב לפי פרסומים בסוריה וסוכנויות נוספות הערב שוב דיווח על תקיפה בגולן הסורי שכוונה לעבר מפקד בכיר במערך ההגנה האוירית של סוריה שהיה מעורב בירי לעבר מטוסי חיל האויר.

    האירוע מתרחש שעות ספורות לאחר טקס חילופי מפקד פיקוד הצפון וכשצמרת צה"ל נמצאת בבור של פיקוד הצפון. בטקס התייחס הרמטכל לסביבה הצפונית ואמר שצהל לא יאפשר העברת נשק מתקדמת מסוריה ללבנון.

    גם שר הביטחון התיייחס אתמול לנעשה בשטח ואמר כי מי שיפגע במטוסי חיל האויר ובצהל יפגע התשובה לא איחרה לבואלפחות לפי הפרסומים האיש שאחראי לירי חוסל.



    0 תגובות