- רדיו קול חי - -

בני תורה יפגינו הערב ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק

הסתיים כעת דיונו של בחור הישיבה אברהם דב פטרוף בנו של בכיר הפלג הירושלמי יוסף פטרוף,  שנשפט לפני סגן מפקד מיט״ב צחי רביבו, שגזר עליו עונש משמעתי של 20 יום בכלא צבאי.

לאור המשך מעצרם של שני בחורי ישיבה עריקים שנעצרו במחאה מול מרתון ירושלים, בפלג הירושלמי מאיימים להחריף את ההפגנות. "כל עוד נמשכת הרדיפה והעצורים לא ישוחררו – תימשך גם המחאה בכל מקום, גם במחיר שיבוש אירועים" אמרו ודחו את השמועות על כך שלחץ פוליטי יכול להביא לביטול צעדי המחאה "אין לנו מטרה מכוונת לפגוע בצמרת עיריית ירושלים" כלשונם.

בפלג הירושלמי מדברים על צעדי מחאה "שלא היו", כלשונם, "אשר יתנהלו במהלך כל חופשת בין הזמני וחג הפסח, כאשר המחאה תגרום לשיבוש החיים הסדירים במדינה ולשיבוש אירועי חג הפסח ואף וטקסים רשמיים"

בקו המידע הקורא להפגין נאמר הערב: "איככה אוכל וראיתי באובדן מולדתי. מדינת הרשע משתוללת מכעס כשהיא רואה את הקומץ היהודי העקשן שכל רוח שבעולם לא תוכל לו. אל תיראו ואל תערצו מפניהם! התורה הקדושה מבקשת מאיתנו דבר אחד – אל תעמדו מנגד. תשתוללו, היום בני התורה בעיר בני ברק מתקבצים בז'בוטינסקי פינת בן גוריון בשעה 8 בערב. מלחמה לה' בעמלק, לא נעמוד מנגד ביום שבות זרים את חילו חביבו של הקדוש ברוך הוא".