חם בעולם התיירות • קובי פינקלר עם חדשות התיירות 5

    קובי פינקלר No Comments on חם בעולם התיירות • קובי פינקלר עם חדשות התיירות 5

    לצד גידול של 12% בקרב כל חברות התעופה גדלה ישראייר בחודש פברואר ב- 113% לעומת אשתקד והטיסה מעל ל- 21,700 נוסעים • תערוכת לגעת ברגע, תפתח לקראת יום העצמאות 2017

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לשם מלונות פותחת שלושה בתי מלון חדשים מרשת ווינדהאם- בחדרה, ירושלים ונצרת

    מלון רמדה נצרת אוליבייה, מלון טריפ ירושלים בת שבע ו-מלון ריזורט רמדה חדרה, שיצטרפו למלון רמדה נתניה – שהושק ב-2011.

    אחרי מספר שנים של קיפאון בתחום התיירות, הרשתות הבינלאומיות חוזרות לפעול בישראל: לשם מלונות, נציגתה של רשת ווינדהאם, המונה למעלה מ-8000 בתי מלון ברחבי העולם, פותחת 3 בתי מלון חדשים שינוהלו על ידי אבי שויקי ומשה זנד, בעלי חברת לשם מלונות -זכייניתה של ווינדהאם בישראל.

    בתי המלון החדשים הם מלון רמדה נצרת אוליבייה שנפתח בימים אלה, מלון טריפ ירושלים בת שבע שיפתח בעוד כחודש ו-מלון ריזורט רמדה חדרה. אלה מצטרפים למלון רמדה נתניה – שנפתח ב-2011.

    מלון רמדה נצרת אוליבייה מציע 195 חדרים בשני מבנים מרהיבים של 7 ו-5 קומות. המלון משלב סגנון מודרני ומזרחי-אותנטי וצופה על העיר העתיקה של נצרת וכולל מסעדה, קומפלקס ספא עם סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי, חמאם טורקי, חדרי טיפולים, בריכה, חדר כושר, אולמות אירועים ומתחמי כנסים.

    מלון רמדה חדרה ריזורט – מוקם על חוף ימה של חדרה. במלון 173 חדרים מרווחים ובהם 102 סוויטות מפנקות והוא מתנשא לגובה של 22 קומות. המלון מיועד לישראלים ותיירים, יחידים, משפחות ואנשי עסקים.

    אורחי המלון יוכלו ליהנות גם ממתחם בריאות ענק שיכלול ספא, חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה פינית, ג'קוזי, בריכות, חדר כושר, אולם סקווש, מגרשי טניס וכדורסל. למלון חוף ים פרטי ובו יהיה מועדון שיט, הדרכה והשכרה של גלשנים, קיאקים, מפרשיות ויתר מקצועות הספורט הימי והדיג.

    במלון מספר אולמות בהם ניתן לערוך מגוון רחב של ארועים עסקיים ומשפחתיים מ-20 אורחים ועד 1000.

    הקומה ה-22 של המלון תוכננה כולה כקומת ארועים וכנסים, מחופה בקירות זכוכית ומשקיפה לנוף פנורמי מרהיב לים מהרצליה ועד חיפה.

    בית המלון טריפ ירושלים בת שבע ממוקם ברחוב קינג ג'ורג' במרכזה של העיר ומציע עיצוב ארכיטקטוני ייחודי ועיצוב פנים אוריינטלי. במלון 79 חדרים נוחים ואלגנטיים. אווירת המלון משלבת בין החוויה העירונית לאותנטיות הירושלמית.

    שלושת בתי מלון אלה מצטרפים למלון רמדה נתניה שנפתח ב- 2011ומציע 164 סוויטות על קו החוף של נתניה. מלון זה פונה לאנשי עסקים, נופשים ומשפחות וכולל שתי מסעדות, בריכה חיצונית, ספא עם שלל מתקנים, חדר כושר וטרקלין עסקים.

    הניהול והשיווק של בתי המלון החדשים יפעלו תחת חברת לשם מלונות.

    בראש החברה עומדים מנכ"ל הרשת אבי שויקי, בעלים משותף עם משה זנד, אשר לשניהם ניסיון של למעלה מ-50 שנה בענף המלונאות.

    אבי שויקי: "אנו שמחים לפתוח שלושה בתי מלון חדשים של מותגים בינלאומיים כמו רמדה ו-טריפ ולנהל אותם תחת הסטנדרטים הבלתי מתפשרים של קבוצת ווינדהאם. בתי המלון החדשים מצטרפים לרמדה נתניה ופונים לקהל מקומי ולאורחים מחו"ל. כל בית מלון מציע מוטיביים ייחודיים הנוגעים למקום וכולם יפעלו תחת לשם מלונות.

    ישראייר נוסקת גם בחורף, רשות שדות התעופה מפרסמת הבוקר את לוח תנועת הנוסעים מנתב"ג.

    לצד גידול של 12% בקרב כל חברות התעופה גדלה ישראייר בחודש פברואר ב- 113% לעומת אשתקד והטיסה מעל ל- 21,700 נוסעים
    מתחילת השנה גדלה ישראייר ביותר מ- 141% לעומת שנה שעברה עם מעל ל- 47,000 נוסעים.

    לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר: "החורף נחשב לרוב לעונת "שפל" בעולם התיירות. התכנון וההיערכות המוקדמת שלנו בבניית החבילות המשתלמות ביותר עבור הלקוחות הוכיחו את עצמם. ביעדים כגון: בוקרשט וסופיה שלא היו מתויירים בעבר סגרנו הסכמים מצוינים עם בתי מלון ברמה גבוהה והצלחנו לבנות חבילה אטרקטיבית ביותר.

    אנחנו ממשיכים לעבוד לפי האסטרטגיה שלנו ולייצר חבילות משתלמות במיוחד גם לפסח ולקיץ ליעדים כגון: רימיני, מונטנגרו, סלוניקי, קפריסין ועוד".

    איפה אתם הייתם כששחררו את הכותל?
    החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים חוגגת 50 שנה לאיחוד ירושלים עם תערוכה ייחודית ומרגשת ומזמינה את הקהל לקחת חלק ולהעביר חפצים, פריטים, מסמכים, הקלטות, תמונות וכל דבר שקשור לרגע השחרור!

    תערוכת לגעת ברגע, תפתח לקראת יום העצמאות 2017, תספר ותנגיש את הרגע המיוחד של שחרור הכותל למנעד רחב של קהלים, מבני דור שחרור ירושלים שראו וחוו את הרגע, לאלה שגדלו על הסיפור ההירואי ולדור הצעיר ממש.

    מי שהיה עד, לקח חלק, לחם והשתתף, או שבני משפחתו ומכריו לקחו חלק במאורע ההיסטורי – מוזמן להעביר בהקדם לחברה לשיקום ופיתוח הרובע, את פרטי העדות והחפצים שבידו לצורך הצגה בתערוכה. אוצרי התערוכה ייבחנו את כלל הפריטים שיגיעו, ויפרסמו בתערוכה את הפריטים הנבחרים על פי שיקול דעתם. הצעות לפריטים והסיפורים העומדים מאחוריהם, ניתן לשלוח עד סוף חודש מרץ 2017 לכתובת הדוא"ל: [email protected]



    0 תגובות