רוח וצלצולים: מרתון ירושלים התקיים כרגיל ללא כל הפרעה

    במסגרת ההערכות ופריסת הכוחות אותרו ועוכבו ע"י המשטרה 3 אוטובוסים במחלף שורש. כלל הנוסעים יובאו לחקירה
    צבי הדס 8 Comment on רוח וצלצולים: מרתון ירושלים התקיים כרגיל ללא כל הפרעה

    המרתון שהביא לסגירת כבישים בירושלים החל, וההפגנות המובטחות היו אמורות להחריף את שיבושי התנועה • בנוסף, התפרצותם של אלפי מפגינים למסלולי הריצה עלולה הייתה לשבש את כל התחרות השנתית היוקרתית

    צילום: עיריית ירושלים
    במסגרת ההערכות ופריסת הכוחות אותרו ועוכבו ע"י המשטרה 3 אוטובוסים במחלף שורש. כלל הנוסעים יובאו לחקירה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההר הוליד עכבר. רק אתמול הודיעו ראשי וטובי אנשי 'בני תורה ' כי אלפי בני ישיבות ואברכים מכל רחבי הארץ יגיעו היום לירושלים כדי לחסום את העיר מכל עבריה ולפוצץ את המרתון שמתקיים בעיר.

    המרתון שהביא לסגירת כבישים בירושלים החל, וההפגנות היו אמורות להחריף את שיבושי התנועה. בנוסף, התפרצותם של אלפי מפגינים למסלולי הריצה עלולה הייתה לשבש את כל התחרות השנתית היוקרתית.

    במרתון צפויים להשתתף אלפי משתתפים מכ- 60 מדינות מרחבי העולם ומרחבי הארץ, והוא נחשב ארוע תדמיתי משמעותי שאמור לעודד את התיירות לירושלים ובד בבד לקדם את המעמד המדיני של העיר בזירה הבינלאומית.

    "כדי למנוע הפרעה לאורך מסלולי מירוץ של עשרות קילומטרים תיאלץ המשטרה לגייס כוחות חסרי תקדים, כאשר במקביל יצטרכו כוחות אלה להתמודד גם עם שיבושי תנועה והפגנות בכל רחבי המדינה", אמרו. לדבריהם "ההתעקשות של רשויות הגיוס למצות את ההליך המשפטי והדרישה לשלושה וחצי חודשים, גרמו במו ידיהם לאנדרלמוסיה חסרת תקדים. בית הדין הצבאי גזר היום לא רק את משך מאסרו של תלמיד הישיבה, אלא גם את דינו של מרתון ירושלים".

    אלא שהבוקר עלה והמרתון הסתיים בשקט.

    במסגרת ההערכות ופריסת הכוחות אותרו ועוכבו ע"י המשטרה 3 אוטובוסים במחלף שורש. כלל הנוסעים יובאו לחקירה.

    כמו כן עיכבה המשטרה 20 "חשודים" ברחובות שונים הסמוכים למסלול המרתון שעפ"י החשד כוונתם היתה לשבש את המהלך התקין של המרוץ.

    ואם מעניין אתכם, אזי המנצח במרתון המלא הוא: Shadrack Kipkogey בן 26 מקניה בזמן של 2:17:36.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      לא הבנתי לאן נעלמה המסירות נפש בכל מחיר… למנוע את גזירת הגיוס???
      ממתי משפיע על הפלג כסא לאפשטיין בעיריית ירושלים – לא בכנסת???
      זהו פרצופם כנראה!

    2. 7

      כמו תמיד הם רעש וצילצולים …

    3. 6

      בסופו של דבר גם הפלג הירושלמי כמו כולם, הכסף והג'ובים לפני הכל. ברגע אחד שאיימו בפיטורין לחיים אפשטיין וכל ההשקפה הצרופה והטהורה של מסירות נפש שלא להתייצב לצבא נעלמה כלא היתה. כל הכבוד!!!

    4. 5

      אם הפלג היו רוצים שההפגנה תצליח זה היה מצליח ובגדול, והיו משבשים את המרתון באופן נורא. אבל מה לעשות? איימו עליהם בסנקציות וירדו מאוד מהר מה"עץ" (תרתי משמע)

    5. 4

      שיעשו גם בראשון

    6. 3

      למה לא הפגינו נגד הרצים ללא ציצית וכיפה?

      1. כל הצבועים מוזמנים. בואו צבועים זה זמנכם.

        תשמעו אותם צועקים: איך יעלה על הדעת, להגיע לאזור רחוב יפו ביום חורפי ירושלמי ממצוע. ומה עם פריצות? פריצות פריצות – תשמעו אותם צועקים.

        הם לא יצעקו על שליחות אלפי בחורים ללשכת הגיוס בתל השומר המלא בתועבה ובפריצות, כי זה הרי מצווה. גם לא על כך שבחורי ישיבה צריכים לעבור דרך שכונות חילוניות בימי הקייץ הלוהטים, כי הלא המצווה של ההתייצבות דוחה הכל.

        הם לא יתעוררו כנגד שליחת אלפי אברכים צעירים לעבוד עם משפחות חילוניות בערים חילוניות, גם בימות הקיץ החמים והתקלות במראות אסורים, כי זו הלא מצווה.

        הם וודאי גם לא יפתחו פה לנוכח שליחת אלפי בני ישיבות לעבוד ולהתבטל החל מחודש לפני הבחירות במקומות שבן ישיבה לא דרכה לפניהם, גם לא כנגד עבודות בקלפי עם נוער מרץ ויש עתיד, כי הלא גורל הכסא תלוי בזה.

        הם גם יראו כדבר פשוט נהירת מאות אברכים מכולל פונביז' או שאר מקומות לימוד בבני ברק לקנות בצרכניה מלאת קונים חילוניים פרוצים ופרוצות, העיקר לקיים את החרם של עסקני בני ברק שלא לקנות ברשת בר כל.

        כל זה מותר ובסדר. כזה נוגע לתאוות האישיות ושאר המצוות החדשות, וודאי מותר. רק להפגין נגד מעצר בן ישיבה באזור רחוב יפו – אסור.

        והלוואי והלוואי שבכך תמה הרשימה. כשתבדקו אחרי אותם מעלי שאלות ומבקרי ביקורות, תמצאו שרובם ככולם, הם גולשי אתרי הביבין והולכי דרך מבואות המטונפים, שם הם נתקלים בלכתחילה שבלכתחילה במראות האסורים מידי יום ביומו,

        כשתתהו עוד קצת על קנקנם תגלו שאילו לא מפספסים את המודעות הרבות ביתד הלא נאמן הקוראים לצאת לנופש בחו"ל, ומקיימים זאת בהידור רב פעמיים בשנה ביציאה לחו"ל לצורך נופש, תוך כדי התקלות בכל מה שיהודי חרדי לא צריך לפגוש החל משדה התעופה בהלוך עבור במה שקורה בחו"ל ועד חזור, אבל בשביל הנופש שלו הכל בסדר.

        לא תמצאו אותם כי אתם לא שם – אבל הם עצמם יפגשו את עצמם צועדים בטיול לילי ברחובות יפו הפרוצים ועל אחת כמה וכמה בשעות הללו, אבל זה בסדר מבחינתם לצאת לנפוש קצת אוויר – למה לא.

        ומעל הכל, תגלו את המחנך הדגול ההוא הצווחן מבני ברק, מוטקה בלוי קוראים לו, יושב במסיבות משתה והוללות מעורבות גברים ונשים פורקי עול, של קבוצת מתוסכלים שקוראת לעצמם המשפיעים, והוא עוד מעז להטיף מוסר לאחרים על צניעות.

        מוגזם להרחיב בדוגמאות, אבל הסירו מעל הכסילים את הצביעות ותחשפו אותה ברבים. בדקו אחריהם ותגלו – הם לא מתקרבים בכי הוא זה לבני התורה ששומרים את עיניהם בכל עת ובכל שעה, הם יפקירו את עצמם לכל תאוות העולם ללא שיקול של מקום ועיתוי, אבל כשבניהתורה יוצאים למחות על ציפור נפשם, פתאום תשמעו אותם צועקים וצווחים. כי זו דרכם של הצבועים.