ניר ברקת מחבק: "עבורי ליכוד זה הבית; תומך בנתניהו"

    קודם כל אני רוצה להגיד ברמה האישית מאד התרשמתי מההתנהלות לא רק של הרב סלובייציק גם של הרבנים הנוספים, לשבת עם הרבנים, לדון ולפתוח בפניהם את תפיסת עולמי
    אבי יעקב 3 Comment on ניר ברקת מחבק: "עבורי ליכוד זה הבית; תומך בנתניהו"

    מנהלים קהילתיים: מה שהעירייה שולטת ומנהלת אין הנחיה חלילה לחילול שבת • היועצים: הם עושים לי חיים קשים במובן החיובי של המילה • שאיפות: אני מאד מרוצה מהתפקיד שלי • התקציב" סגרנו גם פרק לגבי החיים המשותפים בירושלים בהסכמה רחבה

    קודם כל אני רוצה להגיד ברמה האישית מאד התרשמתי מההתנהלות לא רק של הרב סלובייציק גם של הרבנים הנוספים, לשבת עם הרבנים, לדון ולפתוח בפניהם את תפיסת עולמי
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול, לאחר דיונים וימים של מתח, עבר תקציב עיריית ירושלים בתמיכת כל סיעות הקואליציה בעיר. הבוקר, שוחח ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, עם יוסי אליטוב ואריה ארליך ב"חמישי בשניים" וסיפר על המהלכים שקדמו להצבעה על התקציב.

    "במהלך דיוני תקציב היו אנשים שהרימו סימני שאלה לגבי השבת בירושלים, הסטטוס קוו ולרגע לא חששתי להיכנס פנימה לסוגיות המורכבות והלא פשוטות. אני חייב לומר שהשת"פ עם השרים דרעי, ליצמן, אריאל ויו"ר ועדת הכספים, גפני. ולא חששנו למנות את מירון מרחב שנכנס והתעמק והבהיר שאין פריצת שבת בסטטוס קוו. גם המהלך מול הרב סולובייצ'יק, ר"י סלונים הרב ברזובסקי והרב דוד יוסף, ניהלתי שיח עמוק ענייני פתוח ושקוף. בסוף זה חשוב לכולנו, חשוב לי כרא"ע, חשוב לציבור החרדי וחשוב גם לציבור הכללי. אתמול אחרי בירור מעמיק וכניסה לתוך הסוגיות לא רק סגרנו תקציב, סגרנו גם פרק לגבי החיים המשותפים בירושלים בהסכמה רחבה" אמר.

    באשר למצב הסטטוס קוו בעיר, אמר "אני טענתי כל הזמן שצריך לעשות בירור של העובדות. קודם כל לבדוק את העובדות. זה שאנשים מהאופוזיציה מעלים טענות שהן חצאי אמיתות. אנחנו צריכים לנהל ולאזן את הכל תחת עיר הקודש שהשבת היא ערך חשוב אין ויכוח על זה ואנחנו צריכים לראות איך מנהלים בחכמה וברגישות את הנושא הזה. אני רואה בתהליך מול הרבנים ברכה מאד גדולה. אני בלב שלם ובנפש חפצה נכנסתי לתהליך הזה והאמנתי שמה שאנחנו עושים זה הדבר הנכון שהיינו צריכים לעשות. חשוב לי מאד שכולנו היום מבינים אחד את השני ויודעים להתמודד טוב יותר" אמר והוסיף כי התרשם מהשיח מול הרבנים "קודם כל אני רוצה להגיד ברמה האישית מאד התרשמתי מההתנהלות לא רק של הרב סלובייציק גם של הרבנים הנוספים, לשבת עם הרבנים, לדון ולפתוח בפניהם את תפיסת עולמי. מאד התרשמתי. הכי חשוב זה הגדרת תהליכים. התחייבות פומבית ולא חדשה שלי לשמר את הסטטוס קוו תוך התחשבות בשבת. לעתים יש שאלה של פרשנויות של הסטטוס קוו חלקם חוקיות חלקן הלכתיות. בסופו של דבר צריכים לדעת איך לנהל את התהליכים הללו שלעתים מתנגשים. אין מפסידים ומנצחים מי שיחפש כאלה לא ימצא"" אמר.

    בנוגע למנהלים הקהילתיים, אמר "הנושא של המנהלים הקהילתיים הוא מאד מורכב. הם לא גוף עירוני שיש עליהם שליטה. במה שהעירייה שולטת ומנהלת אין הנחיה חלילה לחילול שבת. הגופים הללו שומרים שבת נקודה. יש 900 עובדים בעיריית ירושלים ואם יש טעות היא מטופלת מיד" אמר והציג תכנית בנוגע למנהלים הקהילתיים.

    ברקת הודה ליועציו החרדיים "אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לאבריימי ויענקי הם עושים לי חיים קשים במובן החיובי של המילה. הם יודעים לייצג את התפיסה החרדית והם כל הזמן מוודאים שלא נסטה. הם עושים עבודת קודש כולל הקשר עם הסיעות. הנציגים החרדים בירושלים רובם ככולם עושים עבודת קודש" אמר.

    ומה באשר לשאיפותיו הפוליטיות? "אני לא יודע להגיד לך כעת" אמר ברקת "אני מאד מרוצה מהתפקיד שלי, ירושלים בשבילי זה משימת חיים. אני לא מתעסק בזה עכשיו. יש סבירות רבה שארוץ לעוד קדנציה בעיר. עבורי ליכוד זה הבית ואני לא מכיר כמעט ראש עיר שלא עושה פעילות במסגרת מפלגת האם שלו ואני מייצר חברים חדשים במפלגה. אני תומך בנתניהו אני חושב שהוא עושה עבודה טובה כרה"מ ואני תומך בסיעת הליכוד" אמר.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שונא את הדת היהודית ואוהב את הרפרמים !!!

    2. 2

      אז פשוט תתנצר ….מה הבעיה .!!!!!