ארה"ב תובעת מירדן הסגרת הרוצחת ממסעדת 'סבארו'

    בריאיון לעיתונאי אמריקאי ששאל אותה האם היא יודעת שהיא רצחה שבעה ילדים, היא הגיבה בצחוק. לאחר שחרורה היא הייתה גאה במעשה הרצח שלה וכיום היא בעלת תכנית שבועית בתחנת הטלוויזיה של החמאס
    יוסי אשר 8 Comment on ארה"ב תובעת מירדן הסגרת הרוצחת ממסעדת 'סבארו'

    דרישת משרד המשפטים האמריקני מתבססת על העובדה, שבין הנרצחים היו כמה אזרחי ארצות הברית • תמימי ליותה אז את המתאבד, והצליחה להגיע למסעדה כשהיא מחופשת ליהודיה. היא דיברה עברית, שאותה למדה לקראת עבודתה כעיתונאית

    צילום: Flash90
    בריאיון לעיתונאי אמריקאי ששאל אותה האם היא יודעת שהיא רצחה שבעה ילדים, היא הגיבה בצחוק. לאחר שחרורה היא הייתה גאה במעשה הרצח שלה וכיום היא בעלת תכנית שבועית בתחנת הטלוויזיה של החמאס
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד המשפטים בוושינגטון פנה השבוע לממשלת ירדן, בתביעה להסגיר לידי ארצות הברית את פעילת החמאס, הרוצחת אהלאם תמימי, שרצחה יחד עם רוצח מתאבד 15 איש בפיגוע רצחני ואכזרי שהיה במסעדת 'סבארו" במרכז ירושלים, בשנת 2001 . כך מפרסם העיתונאי יצחק הילדסהיימר ב'מצב הרוח'.

    בפיגוע נהרגו 15 איש, ביניהם שבעה ילדים.

    דרישת משרד המשפטים האמריקני מתבססת על העובדה, שבין הנרצחים היו כמה אזרחי ארצות הברית. תמימי ליותה אז את המתאבד, והצליחה להגיע למסעדה כשהיא מחופשת ליהודיה. היא דיברה עברית, שאותה למדה לקראת עבודתה כעיתונאית.

    בין הנרצחים הידועים ביותר בפיגוע היו חמישה בני משפחת סחיווסחורדר, הורים ושלושה ילדים. אב המשפחה עלה מהולנד והשתייך שם לתנועת הנוער 'השלשלת', הקשורה לפועלי אגודת ישראל.

    אחת מהפצועות בפיגוע, חנה נחנברג, מאושפזת עד היום ומוגדרת 'צמח'.

    תמימי נידונה בזמנה ל-16 מאסרי עולם, כפי שמוסר דיויד ישראל, כתב ה'ג'ואיש פרס', אך שוחררה במסגרת העיסקה לשחרורו של גלעד שליט. בריאיון לעיתונאי אמריקאי ששאל אותה האם היא יודעת שהיא רצחה שבעה ילדים, היא הגיבה בצחוק. לאחר שחרורה היא הייתה גאה במעשה הרצח שלה וכיום היא בעלת תכנית שבועית בתחנת הטלוויזיה של החמאס.

    כיום היא חיה בירדן. עם היוודע הפנייה של משרד המשפטים לירדן פירסמה ניצנה דרשן לייטנר, נשיאת הארגון 'שורת הדין, דברי הערכה למשרד וציינה שאירגונה כבר דורש את הגשת התביעה מזה כמה שנים. לדבריה, החוק האמריקני מחייב הגשת תביעה כזו.

    פורסם ב'מצב הרוח'.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      רדיו קול חי, למה? למה אין לכם שכל? למה לשים כאלה תמונות???

    2. 6

      תורידו כבר את התמונה !!!!

    3. 5

      למה להוריד? פחדן?אל תסתכל!!!!

      1. למה להוריד?…….אדיוט!

      2. צודק מאה אחוז זה סך הכל בן אדם

    4. 4

      כן.
      התמונה הזו מ-מ-ש לא לעניין!
      יש פה קטינים שמדפדפים פה! לראות קרביים של איש? מזעזע!!!!

    5. 3

      למה להוריד?…..אדיוט