זעם: המשטרה תביא רבנים מבחוץ לתפקיד רבני המחוזות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on זעם: המשטרה תביא רבנים מבחוץ לתפקיד רבני המחוזות

    רבנים במשטרה זועמים על כוונת רב המשטרה רמי ברכיהו שלא לקדם את הרבנים מתוך שורות המשטרה אלא להביא רבני מחוזות מחוץ לשורות המשטרה

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    8 מועמדים חיצוניים מתמודדים על תפקיד רבני מחוז י-ם ומחוז ת"א של המשטרה, כך נחשף שלשום ביום עיון והיערכות לפסח לכלל רבני מחוזות המשטרה ומג"ב, כשבמהלך היום דיבר רב המשטרה הרב רמי ברכיהו ואמר "שישנם 8 מועמדים חיצוניים ולא משורות המשטרה המתמודדים על תפקיד רב מחוז י-ם ורב מחוז ת"א, מחוזות שאין בהם רב כבר תקופה ארוכה.

    ל"קול חי" נודע שהרבנים שהשתתפו ביום עיון מביעים כעס על צעד זה ואמרו: "מדוע מביאים אנשים מבחוץ, האם אין בתוך המשטרה רבנים הראויים לתפקידים אלו? בטוח שיש. אז למה הצעדים הללו?

    אחד הרבנים מציין כי אתמול ערך אגף משאבי אנוש במשטרה סיכום שנה, שם דובר על קידום שוטרים וקצינים, אך רבני המשטרה לא הוזכרו בשום קידום. "מדוע? כי זה קשור לדתיים"? אומרים לקול חי רבני המשטרה. למה בכל מחלקת הרבנות אין שום העלאה בדרגה? תהה אחד הרבנים.

    ממשטרת ישראל נמסר בתגובה : "בסיכום שנת העבודה בראשות ראש אגף משאבי אנוש ניתנה סקירה על העשייה של האגף לשנת 2016.  בין היתר הוצגו סטטיסטיים לגבי קידום קצינים. הנתונים הוצגו באופן כמותי ללא התייחסות למגזרים השונים ובכלל זה לרבנות. מינוי ושיבוץ רבנים במשטרה נבחן בימים אלה ולכשתתקבלנה ההחלטות הן יפורסמו".

    כאמור רבני המחוזות מביעים אי שביעות רצון מההחלטה לא למנות רבני מחוזות מתוך שורות המשטרה אלא רק מבחוץ.

    תגובה: רבני משטרת ישראל מתנערים מהפרסום כאילו הרב ברכיהו מתכונן לגייס רבנים בלי להתיחס לרבני המשטרה. הרב רמי ברכיהו עובד בשיתוף פעולה מלא עם רבני המשטרה מכבד אותם מאוד וכן גם הם מכבדים ומאריכים מאוד את עבודתו הברוכה



    0 תגובות