גם אני לא מאמינה לשכנות • על 'חברות' מחרחרות ריב בערב פסח

    אתי קצבורג 2 Comment on גם אני לא מאמינה לשכנות • על 'חברות' מחרחרות ריב בערב פסח
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרת הדברות להורים לחודש הקרוב בתוקף עד סוף אפריל למניינם.

    1. ילדים הם לא מגרסה – את שאריות הפורים תארזו בשקית זבל ענקית ותעבירי לארגון חסד שקרוב אליכם, הממתקים יגיעו לבתי החולים ויהוו אטרקציה לכולם.

    2. פליליסט – גם אם כולכם, כל המשפחה המורחבת במוד של נקיון עם מוזיקה בקולי קולות , נא התחשבו בשכנים ובטעמם, הם לא אשמים שנדלקתם על 'רבון העולמים' של פריד גוונו להם מדי פעם.

    3.קישטא קנאה – אל תאמינו לשכנות שטוענות שאצלם עוד דקה כבר אפשר לאכול חרוסת, הן מניפולטיביות ומחרחרות ריב והנקיון שלהן לא מתקרבבבבבב לשלכם. בדוק.

    4.יוצרים שקט נפשי – כחלק מארגון הבית, נקיון אביב קוראים לזה, דאגו שלכל חפץ יהיה מקום, מנסיון כשהכל מסודר בעין הכל קל יותר, בכדי לגרום לתוצאה מקסימלית קחו טיפ הכינו מקום נסתר לכל אחד מבני הבית ארון או קופסא בגודל אדם בכדי שברגע האמת תוכלו לבקש מכל אחד להכנס לחור שלו וברגע של אשלייה הכל ייראה מושלם ונוצץ ללא מגע יד אדם.

    5. אל תתכננו תוכניות – רשימות זה דבר מבורך , אבל לתכנן שביום אחד להספיק את כל הארונות ולכבס את כל הווילונות ולעשות סדר במשחקים ולהכין גורמה לצהריים. תנוחו! מעט ריאליזם וקורט מציאות יקטינו את הציפיות ויגדילו את ההספקים.

    6. אופטימיות – מיותר לספר על הרב שכל הכנותיו לפסח הסתכמו בהוצאת החמץ עם מטאטא קש וזהו. מיותר. אבל רגע לפני שזגוגיות המשקפיים שלכם בדרך להתנפץ מאדים כימיים והבית מריח כמו בתי זיקוק בחיפה, תזכרו את הסיפור המיותר הנ"ל.

    7. המצב בקנטים– נשים במאי זכיין שהיו מקרצפות את הפאנלין והכתלים וזכו לילדים טהורים וחובבי ניקיון ושונאי ערבי פסחים.

    8. אין הרבה בויזה -יש לזכור שהכרטיס הקטן הקשיח עם הפס המגנטי יש לו כח סבל מוגבל, בשלבים מסוימים אם מעלים לו את הסעיף הוא עלול לעשות שרירים ולחסום אתכם, הציבור מתבקש להזהר.

    9. אבזור מתאים –הכינו מבעוד מועד;שקי שינה, אוהלים, רסקיו ועוד דקה לפני שאתם יוצאים להסתערות בצרכניות, וכן גם תרמיל גב עם ציוד חילוץ.

    10. שינון – שננו את הסעיפים, צרפו אותם לרשימה האינסופית שלכם לחודש הקרוב, היו מלאי תקווה והודו כל יום לאלוקי ישראל על החג הזה כי לולא הוא מתי, מתי הייתם מגיעים לנקות את הצד האחורי של התריסים????



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מקסימה! צחקנו ונהנינו!