"אין דרך אחרת לבד מהשביתה; יש בידינו תכנית חמש נקודות"

    אנשים שעובדים כל העת סופגים מתח ולחץ כל הזמן כי יש חוסר משאבים במערכת הבריאות, כי החולים ממתינים לתורים
    אבי יעקב 1 Comment on "אין דרך אחרת לבד מהשביתה; יש בידינו תכנית חמש נקודות"

    פרופ' ליאוניד אידלמן ב"קול חי": התוכנית כוללת מניעת אלימות, אכיפה, מיצוי הדין, הכשרה והסברה. בשביל זה צריך התגייסות של כולם וצריכים משאבים • במרפאות בקהילה דיווחו למעלה משלושים אחוז על אלימות כלפי הצוות הרפואי

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    אנשים שעובדים כל העת סופגים מתח ולחץ כל הזמן כי יש חוסר משאבים במערכת הבריאות, כי החולים ממתינים לתורים
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל, הפרופסור ליאוניד אידלמן, שוחח ב"מהדורת הבוקר" עם קובי פינקלר אודות השביתה עליה הכריזו הבוקר למשך שעתיים בעקבות האירוע האלים אתמול.

    "השביתה מוגבלת לשעתיים" אמר אידלמן והסביר את המניע "המקרה שאתמול קרה לא יכול לעבור לסדר היום. מקרה מזעזע של אלימות כנגד אנשי צוות רפואי. אנשים שעובדים כל העת סופגים מתח ולחץ כל הזמן כי יש חוסר משאבים במערכת הבריאות, כי החולים ממתינים לתורים. מבחינה הזו יש מה לעשות. אי אפשר לקבל את זה כמובן מאליו. הצגנו תכנית למניעת אלימות וצריכים להתגייס כדי למגר את התופעה הזו" אמר.

    על מטרת השביתה אמר "המטרה של השביתה שלא נעבור לסדר היום. יותר מחמישים אחוז מהרופאים דיווחו שבשנה האחרונה היתה אלימות נגדם. במרפאות בקהילה דיווחו למעלה משלושים אחוז על אלימות כלפי הצוות הרפואי. קודם כל זה מודעות, להראות שזה בלתי נסבל. קידמנו חוק שמי שתוקף אחות או רופא במהלך עבודתו יש אפשרות לקבוע בשבילו עונש. יש להשקיע משאבים ולמצות דין עם אלה שחושבים שחייהם של הרופאים והאחיות הפקר" אמר.

    על התכנית שהוא מקדם, פירט פרופ' אידלמן "נכון לעכשיו, יש לי תכנית של חמש נקודות שצריך להוציא אותה לדרך. היא כוללת מניעת אלימות, אכיפה, מיצוי הדין, הכשרה והסברה. בשביל זה צריך התגייסות של כולם וצריכים משאבים. עשינו את זה באופן מדוד ומינימאלי לשעתיים בלבד ואין פגיעה בחולים. מקווה שיזכיר לכולם שהתופעה הזו בלתי נסבלת" אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא נראה כמו פוטין