נעצרו פעילי 'כתלה אסלאמיה' שערכו פעילות למען חמאס

    עלה כי השניים ייצרו מטעני חבלה במטרה ליידותם לעבר מטרות ישראליות, וביצעו בהם ניסויים, טרם מעצרם. כמו כן, תכננו השניים להניח מטען בלון גז בכניסה לכפר ולהפעילו כנגד רכב צבאי
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו פעילי 'כתלה אסלאמיה' שערכו פעילות למען חמאס

    החקירה בשב"כ חשפה כי חברי החוליה, תושבי הכפר בידו שבגזרת בנימין, הניחו מטעני חבלה וידוי בקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל שפעלו באזור, וכן היו מעורבים בירי שבוצע לעבר הישוב הר אדר בשנת 2015 • עוד התברר בחקירה כי חברי החוליה תכננו לבצע פיגוע ירי נוסף

    אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    עלה כי השניים ייצרו מטעני חבלה במטרה ליידותם לעבר מטרות ישראליות, וביצעו בהם ניסויים, טרם מעצרם. כמו כן, תכננו השניים להניח מטען בלון גז בכניסה לכפר ולהפעילו כנגד רכב צבאי
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום כי בשבועות האחרונים נחשפו על ידי שירות הביטחון הכללי, בשיתוף צה"ל ומשטרת ישראל מספר התארגנויות חמאס באיו"ש.

    בחודש האחרון נעצרו לחקירה על-ידי שירות הביטחון הכללי וצה"ל/חטמ״ר בנימין, מספר סטודנטים מאוניברסיטת ביר זית, פעילי 'כתלה אסלאמיה' -תא הסטודנטים של החמאס באוניברסיטאות, זאת בשל פעילות חמאס ענפה ומאמצים לבסס אחיזתה של תנועת החמאס בשטח, ובכלל זאת קבלת כספים שמקורם בארגון טרור.

    במסגרת החקירות נחשפה פעילות כתלה משמעותית באוניברסיטת ביר זית ומחוצה לה.

    הפעילות כוללת עצרות, גיוס פעילים חדשים ופעילות כספית. כמו כן נחשפו שמות בעלי תפקידים ומופו ועדות של הכתלה.

    עוד לאחרונה, נעצרו חברי חוליית חמאס אשר ביצעו פעילות טרור נרחבת באזור הר אדר ומעלה החמישה.

    החקירה בשב"כ חשפה כי חברי החוליה, תושבי הכפר בידו שבגזרת בנימין, הניחו מטעני חבלה וידוי בקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל שפעלו באזור, וכן היו מעורבים בירי שבוצע לעבר הישוב הר אדר בשנת 2015. עוד התברר בחקירה כי חברי החוליה תכננו לבצע פיגוע ירי נוסף.

    בשומרון נעצר בפעילות משותפת של שב"כ וכוחות צה"ל/חטמ״ר אפרים, לחקירה בשירות הביטחון הכללי, מחמד עאזי, כבן 20, פעיל חמאס, תושב הכפר גמאעין.

    בחקירתו של מחמד בשב"כ , עלתה כוונתו לבצע פיגוע כנגד מטרות ישראליות יחד עם נור אלדין גית, כבן 22, תושב חברון, אשר נעצר אף הוא והועבר לחקירה.

    במהלך החקירה, עלה כי השניים תכננו לבצע *פיגוע ירי* נגד רכבים אזרחיים ורכבי צה"ל שנעים על צירים מרכזיים באזור.

    כחלק מההכנות לפיגוע, ביצעו השניים תצפיות לעבר הכביש וכן ייצרו מסמרי מתכת בכוונה לפזרם על הכביש על מנת לגרום לרכב לעצור ולהקל על ביצוע פיגוע הירי. על פי החשד, רכש מחמד נשק לטובת ביצוע הפיגוע, כאשר במהלך החקירה הוסגר נשק זה.

    בנוסף, עלה כי השניים ייצרו מטעני חבלה במטרה ליידותם לעבר מטרות ישראליות, וביצעו בהם ניסויים, טרם מעצרם. כמו כן, תכננו השניים להניח מטען בלון גז בכניסה לכפר ולהפעילו כנגד רכב צבאי.

    כנגד החשודים יוגשו בימים הקרובים כתבי אישום בבית המשפט הצבאי.



    0 תגובות