הכוכבים של משלוחי המנות בפורים תשע"ז

    עפר גדנקן No Comments on הכוכבים של משלוחי המנות בפורים תשע"ז
    צילום: בועז בן ארי
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    mini-cokeלקראת פורים 'קוקה-קולה' יוצאת עם מהדורה תוססת ומחופשת של מיני קוקה-קולה. בקבוקי מיני קוקה-קולה עוצבו בסגנון שמח ופורימי עבור משלוח מנות שמח במיוחד. מיני קוקה -קולה מוגש במהדורת פורים בבקבוק אישי 250 מ"ל או במארז שלישייה עם מסכה מתנה. מהחברה נמסר כי בזכות גודלם הקומפקטי, בקבוקי מיני קוקה-קולה מתאימים במיוחד לשילוב במשלוחי מנות או כבקבוק אישי למסיבות ולסעודות פורים. כשרות: הרב לנדא.

    עוגיות אוראולקראת חג הפורים נרשמים ברשתות השיווק ביקושים גבוהים לעוגיות 'אוראו' – מותג עוגיות הסנדוויץ המוביל בעולם שהושקו לאחרונה בישראל בכשרות המהודרת של בד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב יעקב אשר וועסטהיים. מהחברה המייצרת, חברת 'מונדליז', נמסר כי העוגיות צפויות להוות השנה חלק אינטגרלי ממשלוחי המנות, עם קבלת הכשרות המהודרת. עוגיות 'אוראו' הן הנמכרות ביותר במאה ה-20, וישנן הערכות כי מאות מיליארדים מהן נמכרו מאז השקתן בשנת 1912. העיצוב הנוכחי של העוגייה נקבע בהצלחה רבה בשנת 1952 ולא השתנה מאז.

    schmerling_purimמותג השוקולדים היוקרתי 'שמרלינג'ס' מציג לקראת פורים מגוון רחב של שוקולדים איכותיים למשלוח מנות בהם: סדרת השוקולדים "רוזמרי" במילוי פרלין במגוון טעמים, הסדרה הקלאסית הסולידית הכוללת שוקולדים לבנים, שוקולדים עם אחוזי קקאו גבוהים ושוקולדים בתוספת שקדים ועוד, חטיפי "מינור" האישיים- אצבעות פרלין שוקולד נימוחות והליקרים השוקולדיים היוקרתיים של שמרלינג'ס.

    גקסס - כשרותקמפיין חדש לקראת פורים לחטיף השוקולד הבינלאומי 'ג'קסס' בכשרות מהודרת. מדובר בחטיף כדורי ביס שוקולד בטעמים אהובים, בכשרות בד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב יעקב אשר וועסטהיים שליט"א, בגרסת חלבי ובגרסת פרווה ובאריזות אישיות של 50 גרם, הנוחות לפתיחה ולסגירה קלה גם בשבת.

    השחרסדרת מוצרי 'השחר העולה', עליה גדלו דורות של ילדים ומבוגרים, ממתינה ברשתות השיווק לשילוב במשלוחי המנות. מהחברה מזכירים כי בנוסף לשימוש במריחה על כריכים וכנשנוש, ממרח 'השחר העולה' משמש גם לאפייה ולקינוחים. רבים מהקונדיטורים המובילים בישראל משתמשים בממרח 'השחר העולה' למאפים שלהם. הסדרה כוללת את המוצרים: ממרח פרווה, ממרח חלבי, אבקת קקאו במשקל 150 גרם ו500 גרם, וצמקאו- שוקולד לבישול ולאפייה, בכשרות הבד"ץ העדה החרדית.



    0 תגובות