רכב להסעת ילדים יחויב בהתקנת מערכת התרעה למניעת שכחת ילדים

    אין בכוונה לחייב את התקנת המערכת בכל כלי הרכב בישראל, שכן מדובר בהוצאה מיותרת ולא חיוניות עבור רבים מהנהגים שאינם מסיעים תינוקות ולכן עבורם זאת גזרה כספית שאין בה כל צורך
    שלום בידרמן No Comments on רכב להסעת ילדים יחויב בהתקנת מערכת התרעה למניעת שכחת ילדים

    משרד התחבורה פועל לעודד רכישת מערכות אלה בקרב כלי רכב פרטיים ופנה למשרד האוצר להכליל את המערכת במסגרת הטבות המס והתמריצים הניתנים כיום למערכות בטיחות של כלי רכב

    מונית • אילוסטרציה צילום: Dudi Vaaknin/ Flash 90
    אין בכוונה לחייב את התקנת המערכת בכל כלי הרכב בישראל, שכן מדובר בהוצאה מיותרת ולא חיוניות עבור רבים מהנהגים שאינם מסיעים תינוקות ולכן עבורם זאת גזרה כספית שאין בה כל צורך
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החל מ-1 באפריל 2017 יחויב כל רכב להסעת ילדים בהתקנת מערכת מיוחדת למניעת שכחת ילדים בכלי הרכב, כתנאי לקבלת רישיון להסעת ילדים. זאת, בעקבות תקנה חדשה שנחתמה היום.

    השר ישראל כץ ציין כי משרדו יזם בשיתוף עם מכון התקנים הישראלי תקן ייחודי של מערכת למניעת שכחת ילדים בכלי רכב המאפשרת לכל אזרח להתקין את המערכת בכלי הרכב.

    משרד התחבורה פועל לעודד רכישת מערכות אלה בקרב כלי רכב פרטיים ופנה למשרד האוצר להכליל את המערכת במסגרת הטבות המס והתמריצים הניתנים כיום למערכות בטיחות של כלי רכב.

    אין בכוונה לחייב את התקנת המערכת בכל כלי הרכב בישראל, שכן מדובר בהוצאה מיותרת ולא חיוניות עבור רבים מהנהגים שאינם מסיעים תינוקות ולכן עבורם זאת גזרה כספית שאין בה כל צורך.

    שר התחבורה הוסיף כי יפעל לחייב את התקנת המערכת במושבי הבטיחות של תינוקות שבכלי הרכב, כך שכל מושב בטיחות שיירכש יכלול מערכת למניעת שכחת ילדים. ההליך ידרוש בין היתר את התאמת המערכת למושב הבטיחות ואישור התקן במכון התקנים הישראלי.



    0 תגובות