'אל על' משדרגת את מערכות המחשוב

    עפר גדנקן No Comments on 'אל על' משדרגת את מערכות המחשוב
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אל על'אל על' משדרגת את מערכות המחשוב של חטיבת התחזוקה וההנדסה ורכשה מחברת Swiss-As השוויצרית את מערכת המחשוב AMOS הנמצאת בשימוש בכ-130 חברות תעופה מובילות בעולם. המערכת החדשה, שתיקרא בעברית "תומר", צפויה לעלות לאוויר במהלך השבוע הקרוב ולהחליף את מערכת המחשוב הוותיקה "כתר" אשר נמצאת בשימוש חטיבת התחזוקה באל על כארבעה עשורים.

    לוגו'הקריה האקדמית אונו' מציגה תוכנית מיוחדת של לימודי משפטים. מדובר בתוכנית, הראשונה מסוגה, ובה לצד כל קורס חובה תאורטי, מתקיימת הוראה קלינית מעשית על ידי עורכי דין מומחים בתחומם, על מנת להקנות כלים יישומיים להתמודדות בשוק התעסוקה מיד בתום הלימודים.

    תמונה בייביסיטרמבדיקה השוואתית שערך המותג 'בייביסיטר' בחודש דצמבר האחרון במעבדה המובילה בעולם לבדיקת חיתולים SGS COURTRAY שבצרפת עולה כי בייביסיטר סופגים יותר מכל חיתול מתחרה. הבדיקה כללה מגוון רחב של מותגי חיתולים המשווקים בישראל. לדברי החברה הנתון המעניין ביותר שהתקבל בבדיקה הוא כי בייביסיטר סופג כ 18% יותר מ'טיטולים פרימיום'.

    12ב'האגיס' מדווחים על הצלחה בשבועיים הראשונים של מבצע "האגיס בייבי קולקשיין". אלפי משתתפים התקשרו לטלמסר המבצע, במסגרתו מוענק בכל שבוע ביגוד לתינוק לשנה בשווי של 3000 ₪ למימוש ברשת keds. כזכור, רוכשים 3 אריזות ממגוון חיתולי האגיס, שומרים את חשבוניות הקנייה, מתקשרים לטלמסר שמספרו 03-3739000, עונים נכון והכי מהר על 3 שאלות ויכולים לזכות! המבצע מתקיים עד י"א באדר תשע"ז (9.3.17)

    גקסס - כשרותקמפיין חדש לקראת פורים לחטיף השוקולד הבינלאומי 'ג'קסס' בכשרות מהודרת. מדובר בחטיף כדורי ביס שוקולד בטעמים אהובים, בכשרות בד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב יעקב אשר וועסטהיים שליט"א, בגרסת חלבי ובגרסת פרווה ובאריזות אישיות של 50 גרם, הנוחות לפתיחה ולסגירה קלה גם בשבת.

    schmerling_purimמותג השוקולדים היוקרתי 'שמרלינג'ס' מציג לקראת פורים מגוון רחב של שוקולדים איכותיים למשלוח מנות בהם: סדרת השוקולדים "רוזמרי" במילוי פרלין במגוון טעמים, הסדרה הקלאסית הסולידית הכוללת שוקולדים לבנים, שוקולדים עם אחוזי קקאו גבוהים ושוקולדים בתוספת שקדים ועוד, חטיפי "מינור" האישיים- אצבעות פרלין שוקולד נימוחות והליקרים השוקולדיים היוקרתיים של שמרלינג'ס.



    0 תגובות