הרב סתיו: הממשלה לא מטפחת את הישיבות אלו שמגלים את המתינות

    רבע מהאוכלוסייה בישראל נגד שילוב נשים ביחידות קרביות, ולמעלה מ-60% סבורים שהילדים הצעירים אחרי גירושים צריכים להישאר עם האם
    יוסי צלניקר 6 Comment on הרב סתיו: הממשלה לא מטפחת את הישיבות אלו שמגלים את המתינות

    הרב סתיו: לא פעם אני שואל את עצמי מדוע התנועה הפוליטית המובילה בישראל מוכרת את כל מרכוליה לחרדים הקיצוניים • לימור לבנת: "עלינו להיות סבלניים כלפי גיוס חרדים"

    צילום: Flash90
    רבע מהאוכלוסייה בישראל נגד שילוב נשים ביחידות קרביות, ולמעלה מ-60% סבורים שהילדים הצעירים אחרי גירושים צריכים להישאר עם האם
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (ב') נערך הכנס השנתי של תנועת ויצו לרגל יום האישה הבינלאומי בו נכחו מאות משתתפות מרחבי הארץ. הכנס עסק בסוגיות שעלו השנה לתודעה הציבורית בנושאי חזקת הגיל הרך ושילוב נשים לוחמות בצה"ל.

    הפאנל בהנחייתה של נורית קנטי, נפתח בהצגת סקר עמדות הציבור שערכה חברת סאפיו לתנועת וי"צו, ע"פ נתוני הסקר, רבע מהאוכלוסייה בישראל נגד שילוב נשים ביחידות קרביות, ולמעלה מ-60% סבורים שהילדים הצעירים אחרי גירושים צריכים להישאר עם האם. המושב השני נפתח בסרטון המציג ארבעה מרואיינות, לוחמות במיל' שמספרות על אי השוויון במהלך השירות, לאחר מכן דנו בפאנל "נטל השוויון – מי נכנס לטנק".

    השרה לשעבר לימור לבנת התייחסת לפקודת השילוב הראוי ואמרה: "יש ערעורים לא מעטים על פקודת השירות המשותף ואני לא רואה אותה מתממשת כמו שהיא. עלינו להיות סבלניים כלפי גיוס חרדים – שהרי דורות שהם לא שירתו בצבא כפי שמתבקשים לעשות היום ובמקביל נשים כעת משרתות במקומות שמעולם לא שירתו. אסור לעשות זאת בקלות ראש, יש לפעול בשכל ולמזג בצורה שתאפשר לכולם לחיות לצד השני."

    הרב דוד סתיו – רבה של העיר שהם ויו"ר ארגון רבני צהר, התייחס לפקודת השילוב המשותף: " לפני שצה"ל היא פלטפורמה לערכים תפקידו הוא להביא לניצחון של מדינת ישראל במלחמותיה מול אויבה. הגיוני מאוד שצהל ירצה לשלב נשים בכל אזור, אך גם להתחשב במי שרוצה להילחם אך צו אמונתו לא מאפשר לו לעשות זאת לצד נשים. לא פעם אני שואל את עצמי מדוע התנועה הפוליטית המובילה בישראל מוכרת את כל מרכוליה לחרדים הקיצוניים. ואז ארגונים כמו ויצ"ו שואלים למה יש מדיניות שמקשיחים אותה? זה קורה כי הממשלה לא מטפחת את הישיבות אלו שמגלים את המתינות."



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      מחאה נמרצת אי אפשר לומר לאדם בשם רב שמרן הרב עובדיה קרא לו איך שצריך בדיוק נא לתקן מיד…..
      תודה לקול חי

    2. 5

      תמיד היו בישראל: צדוקים, בייתוסים, קראים ו… סתיו, שרלו, פירון ולצערנו הרשימה ארוכה

    3. 4

      אויש תשתוק…הסתיו חלף עבר…

    4. 3

      מדוע מביאים תמונות של ראבאיי

    5. 2

      למה סתיו מפעיל את כל המתינות שיש לו כלפי ההלכה שיפעיל קצת מתינות כלפי הערבים