"חשבתי שהוא שמאלני" • דרעי חגג יומולדת, השרים באו לברך

    איתי גדסי 6 Comment on "חשבתי שהוא שמאלני" • דרעי חגג יומולדת, השרים באו לברך
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס אריה דרעי חגג היום יום הולדת 58. החברים הכינו לו מסיבת הפתעה בחדר סיעת ש"ס בכנסת. ראשי סיעות ושרים לצד חברי כנסת הגיעו לאחל מזל טוב.

    השר בנט אמר כי "בכל יום ראשון יש לנו ישיבת ראשי מפלגות, שם כולם מגיעים עם הבעיות, ותמיד שיש בעיה בלתי פתורה כל הראשים מופנים לאריה, נו אריה תפתור לנו את הבעיה. כחלון הוסיף: "זה הולך ככה, פתאום ביבי אומר 'נו ר' אריה, יש פתרון?'".

    שר האוצר משה כחלון: "חלק דברים מהעשייה החברתית שעשינו היום, זה כתוצאה מההסכמים הקואליציוניים של ש"ס. אני כשר אוצר שמח וגאה ומאושר לקיים את ההסכמים האלה. הן לטובת עם ישראל, האוכלוסיות החדשות ומעמד הביניים. אנחנו עושים את זה יום יום בממשלה. אני שמח ומודה לבורא עולם. ומודה לך אריה על הזכות שנתת לי להיות שותף שלך".

    ח"כ הרב מוזס: "אתם לא יודעים מה התאריך היום? היום התחילו את העבודות במירון. זה על חשבון משרד הנגב הגליל והפריפריה".

    השרה איילת שקד: אתם לא יודעים, אבל בקבינט אנחנו יושבים אחד ליד השנייה. וגיליתי שלאריה יש חוש הומור, אנחנו מספרים קצת בדיחות. עד לפני שנתיים לא הכרתי אותו טוב, סתם חשבתי שאריה הוא כזה שמאלני, ככה זה היה לי בראש. ובשנתיים האחרונות גם למדתי מאוד להעריך אותו, גם לעבוד איתו. אני חושבת שהוא גם חכם יסודי ומעמיק, ומבין עניין.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח ברכה מצולמת בוידאו, לאחר שנבצר ממנו להשתתף באירוע. ראש הסגל יואב הורביץ הגיע לאחל מזל טוב.

    בין המשתתפים השרים משה כחלון, נפתלי בנט, איילת שקד, יעקב ליצמן, חברי הכנסת, שלי יחימוביץ, דוד ביטן, דוד אמסלם, רוברט אילטוב, אורי מקלב, יעקב אשר, מנחם אליעזר מוזס, סגן השר מאיר פרוש, חברי הכנסת של סיעת ש"ס. וח"כים נוספים.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      נו, עם כל כך הרבה חכמה, היינו מצפים לרעיון איך לחלץ מהבית היהודי תקציב שוויוני לחינוך החרדי, דרעי הרי שלח לבנט מכתבים בעניין,
      ובינתיים, דיבורים וחול ואין מה לאכול.

      נ.ב.
      אולי כמתנה ליום הולדת , יחליט בנט להיענות במקצת לפניות דרעי ויחליט כל השוואת תקצוב החינוך המוכש"ר החרדי לתקצוב החינוך המוכש"ר ערבי נוצרי, בלי שזה יצטרך להתגלגל בבית המשפט. הדיון נקבע בעניין בבית המשפט בעוד מספר ימים בשושן פורים (בנט יוכל לקיים בזה גם מצוות משלוח מנות ומתנות לאביונים בהידור רב!)

    2. 5

      די להסתה נגד אלי ישי הוא יהודי הרב עובדיה אהב אותו יותר מדרעי אותם חופרים כל הזמן דרעי מי זה דרעי סתם פושע שגנב כסף וישב בכלא וחתם על הסכם אוסלו.

    3. 4

      ואני בגלל שהכרתי את דרעי אני אומר לכם שהוא שמאלני

    4. 3

      תפסיקו דרעי הוא החבר שלי הכי טוב בעולם

    5. 2

      לתהילה מרגישים ששנאתך לדרעי מעבירה אותך על דעתך אבל אני מבין אותך יש עוד הרבה רשעים כמוך אלי ישי קרע את הציבור הספרדי לגזרים והפך את כל הרבנים לזבל והכל בגלל כבודו האישי אם תשימי לב שעד שאלי ישי הגיע לשס כולם אוהבים את דרעי ומי שהכניס את כל המושג של שנאת דרעי ויותר נכון קנאה בהישיגים של דרעי ואחת מהמושפעים ממנו זו את וזה על ידי שטיפת מוח מתמדת לתמימים ולהזויים לאותו אדם קוראים אלי ישי תבדקי זאת

    6. 1

      הרב אריה דרעי לא ימני ולא שמאלני הוא פשוט אדם חכם וגאון שאף פעם לא עושה חשבון של ימין ושמאל ומה יגידו עלי המטומטמים אלא תמיד חושב מה טוב לעם ישראל ולמדינת ישראל זו גם הסיבה שהוא מצליח להביא לשלום בין השרים בממשלה בנתיים בגיזרה הספרדית זה לא כל כך הולך לו כי הפלגנים המפוגלים שמים רגל ועל זה נאמר ימין ושמאל תפרוצי ואת השם תעריצי אם לא תתיחס לימין ולשמאל אלא מה שהשם רוצה וזה מה שאנחנו שרים בשיר של שס לא הימין ולא השמאל גדולי תורה לשאול זה אריה דרעי שמתיעץ עם גדולי הדור על כל צעד ושעל וזו האמת לאמיתה תתפוצץ