מלונאות באי – הישראלית היחידה במלדיביים מספרת

    צבי הדס No Comments on מלונאות באי – הישראלית היחידה במלדיביים מספרת
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קורס ללימודי מלונאות מציע לישראלים לעבור לאיים המלדיביים למשך שבעה חודשים כדי להתמחות בענף התיירות.

    נועה רויטרשטיין בת ה-23 היא הישראלית היחידה על האי בו היא חיה, שכולו מלון אחד ענק עם נופים מדהימים. לדבריה לא היה לה זמן או כסף לטייל במקום אקזוטי ולכן בחרה לעבור התמחות מקצועית באחד מהמקומות היקרים בעולם לתיירות.

    ההתמחות היא חלק מתוכנית הלימוד של בית ספר למלונאות ואטל, לדברי מיכאל סבן מנכ"ל ואטל: "למלדיביים אקלים טרופי ללא הבדל משמעותי בין העונות, מה שמאפשר לנצל את כל תקופת השהות על האי לעבודה רצופה. הכנסת המקומיים מגיעה בעיקר מתיירות, לכן התיירות באזור מפותחת ומומלצת למסלול ההתמקצעות. בנוסף העבודה מול תיירים ממקומות מגוונים בעולם מספקת את הניסיון לפתח קריירה בחו"ל."

    רויטרשטיין היא בת לאם מלונאית ש"גדלה" בבתי מלון ומשם אהבתה לתחום. לדבריה: "רציתי ללמוד את התחום במסגרת בינלאומית, אבל אני מאורסת ובעלי לעתיד נשאר בישראל. לכן אני לא יכולה להעתיק את חיי לחו"ל למשך ארבע שנים ומסלול עם התמחות קצרה יחסית בחו"ל הוא פתרון טוב. המלדיביים הם מדינת איים מוסלמית ללא קשרים דיפלומטיים עם ישראל, כך שסידורי הויזה נעשו על ידי בית המלון בו אני עובדת עם העולם הגדול ומתמחה לצד סינים, מוסלמים, הודים ועובדים מ-26 לאומים שונים."

    ואטל מאפשרת לעבור התמחות במקומות אקזוטיים נוספים כמו האי הטרופי מאוריציוס, סינגפור ומדינות נוספות ברחבי העולם.



    0 תגובות