המשקפיים יספרו לטייסי המסוקים מה קורה

    קובי פינקלר No Comments on המשקפיים יספרו לטייסי המסוקים מה קורה

    חליפת Heli-ClearVision מאפשרת לטייסים לבצע משימות בתנאי מזג אויר קשים ובראות לקויה, תוך בטיחות מרבית ובאחוזי הצלחה גבוהים לביצוע המשימה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלביט מערכות ו-Leonardo Helicopters (לשעבר פינמכניקה) חתמו על הסכם לשיתוף פעולה לשיווק חליפת Heli-ClearVision EFVS למסוקים האזרחיים של החברה.

    חליפת Heli-ClearVision מורכבת ממכלול מערכות תע"ל (תצוגה עילית) לבישות, מערכות EVS (Enhanced Vision Systems) ויישומי ראיה סינטטית ( Synthetic Vision) המותאמים במיוחד למסוקים. הרכיב העיקרי בחליפת ה- EFVS הוא מצלמת ה- ClearVision™ התומכת בפעולות בטיסה תוך התגברות על תנאי מזג אויר קשים וראות לקויה ביום ובלילה. מערכות Skylens™ ו-Skyvis™, מערכות תע"ל לבישות של החברה משלימות את חליפת המוצרים ומעניקות לטייס, לראשונה על גבי מסוקים אזרחיים, יכולות פורצות דרך של "ראייה מחוץ לחלון".

    יכולת ההתמצאות הסביבתית של הטייס מוגברת בנוסף על ידי מערכת CVS (Combined Vision System) המפיקה תמונה פנורמית של העולם החיצון, עם תוצרי מערכת ה-EVS ועל גביה תמונה סינתטית, תוצר של מערכת ה-SVS המבוססת על מאגר נתוני שטח דיגיטלי, ומשפרת את התמצאות הטייס בתנאי ראות מגבלת.



    0 תגובות