"יש לי דבר טוב אחד לומר על שלי יחימוביץ, היא עיתונאית מצוינת"

    אני שומר על הכללים הללו. אני לא מדבר עם ועדת הבחירות אני לא מתערב בתהליך. מה שקרה בימים האחרונים זה חמור מאוד. הבעיה היא ההסתרה
    שלמה בן יוסף No Comments on "יש לי דבר טוב אחד לומר על שלי יחימוביץ, היא עיתונאית מצוינת"

    על כבל: "איתן כבל התחזה כיור המטה שלי כדי להכניס את אחיו לתפקיד בהסתדרות" • על יחימוביץ: "אני רוצה שהיא תתמודד מולי. הציבור יילך עם מי שאומר אמת" • ההישגים: "השכר הריאלי עלה ב9 אחוזים ב3 השנים האחרונות"

    יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן צילום: אורן כהן, דוברות ההסתדרות
    אני שומר על הכללים הללו. אני לא מדבר עם ועדת הבחירות אני לא מתערב בתהליך. מה שקרה בימים האחרונים זה חמור מאוד. הבעיה היא ההסתרה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבחירות לראשות ההסתדרות גורמות לכותרות רבות במיוחד לאחר החשיפה בסוף השבוע כי בין יחימוביץ לכבל יש 'דיל' על תמיכה דו צדדים של שני הצדדים אחד בשני, זה בהסתדרות וזה בראשות העבודה.

    יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן שהשתתף היום תוך חילול שבת צורב בשבת תרבות בחולון פתח את ליו ודיבר על דברים שעל סדר היום.

    בהתייחס לדיל של איתן כבל  ושלי יחימוביץ אמר ניסנקורן: מותר לעשות דילים וגם אני עשיתי הסכמים קואליציוניים. אבל, מה שאסור זה לשקר לציבור. להכפיש אותי. להכפיש אחרים. זה אסור לעשות. אני לא משקר.  אסור לקחת את ההסתדרות ולהפוך אותה לכלי משחק במשבצת פוליטית.

    ניסנוקורן התייחס גם להאשמות  שהוא עשה אותו הדבר עם עייני ועל כך שהוא בובה שלו אמר:

     בשום פנים ואופן לא. הייתי בתפקיד מס 2 בהסתדרות. עפר עייני הלך לדרכו. אני מוניתי באופן לגיטימי ולא בדילים. בובה? אני מנהל את ההסתדרות לטוב ולרע.

    באשר לטיימינג של ההדלפה בדיוק כמה ימים לפני שהועדה מתכנסת אמר ניסנוקרן:

    אני לא הדלפתי.  הייתה חקירה ברשות השיפוט, זה הוצג שם  ויצא לאחר מכן.

    יש שאומרים שניסית למנוע בכל דרך את ההתמודדות מולך?

    אנחנו מדינה דמוקרטית. הכול בגלוי ובשקיפות. הסיעות בהסתדרות רצו לחתום איתי ולא להציג מועמד מטעמם. שלי היססה  מספר חודשים וברגע שהיא החליטה להתמודד, אני מברך על כך. אני לא מברך על הדרך ובטח לא על הבנאדם ובכל מקרה אנצח את כל מי שיתמודד מולי.

    אמרת ששלי ואיתן משקרים, האם לדעתך ראוי ונכון בכלל שאנשים כאלו יהיו בזירה הציבורית בכלל?

    איש ציבור שמשקר, לא אמור להיות איש ציבור. אני אומר את האמת תמיד. גם אם היא לא טובה עדיף לצייר את התמונה כמו שהיא ולשפר אותה. לא לשקר ולא להשלות.

    למה אתה לא אומר לשלי פשוט לרדת מהעניין ולעזוב את זה?

    אני רוצה שהיא תתמודד מולי. הציבור יילך עם מי שאומר אמת. יש כללים בהסתדרות כמו כל גוף דמוקרטי. אני שומר על הכללים הללו. אני לא מדבר עם ועדת הבחירות אני לא מתערב בתהליך. מה שקרה בימים האחרונים זה חמור מאוד. הבעיה היא ההסתרה.

    האם דיברת עם כבל לפני שהתפוצצה הפרשה?

    איתן כבל שקרן. דיבר אתי בלי סוף. הוא רצה להיות ראש מטה הבחירות שלי. הוא בא אליי יחד עם אחיו בועז כבל בבקשה שיהיה יור סיעת העבודה בהסתדרות. אני לא הסכמתי להחליף את היו"ר הנוכחי, פיני קבלו.  איתן צלצל לאנשים, הציג את עצמו כראש המטה שלי וביקש שיצביעו בשביל אחיו. פיני ניצח ונשאר יו"ר הסיעה. אם זו הסיבה שהוא התחבר לשלי, אז מה טוב. אני עמדתי על האמת שלי.

    אז למה שבסוף יבחרו בך?

    מנהיגות נמדדת בערכים ובמעשים ובלהביא תוצאות. לדעתי ההסתדרות צריכה לייצג את כל העובדים ולהביא להם תוצאות.  העליתי ב1000 שח את שכר המינימום. העליתי למודעות את העסקת העבדים בעלי המוגבלות. זו מהפכה. יש לי ילד עם מוגבלות. אני יודע כמה זה חשוב  אבל זה חשוב גם כאמונה בצדק חברתי.

    השכר הריאלי עלה ב9 אחוזים ב3 השנים האחרונות. אמרתי שהפנסיה צריכה לעלות ואכן כך קרה.

    מנהיגות זה לעשות ולהתעסק בנושאים החברתיים.  הפכתי את ההסתדרות לגוף החברתי המוביל במדינה. קודם ה מצוין עכשיו עוד יותר טוב. אני לא איש שחצן. אני רואה אנשים בגובה העיניים אבל לא מתבייש במה שעשיתי.



    0 תגובות