במלאת שנה להסתלקות הרבי – מעמד סיום הש"ס בדז'יקוב

    יוסי אשר No Comments on במלאת שנה להסתלקות הרבי – מעמד סיום הש"ס בדז'יקוב

    במלאות שנה להסתלקות נשיא קהילת דז'יקוב הגה"צ רבי יחזקאל אליהו הורוביץ זצ"ל התקיים מעמד סיום הש"ס בבית המדרש בגבעת זאב, בהשתתפותו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א • קובי הר צבי תיעד

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהיכל בית המדרש 'עטרת ישועה' של חסידות דז'יקוב בגבעת זאב התקיים אמש (חמישי) ברוב פאר והדר מעמד סיום הש"ס, במלאות שנה להסתלקותו של נשיא הקהילה הגה"צ רבי יחזקאל הורוביץ זצ"ל אביו של יבדלחט"א מרן האדמו"ר מדז'יקוב שליט"א.

    הש"ס כולו נלמד בשנה האחרונה על ידי חבורת תלמידי חכמים, עידית שבעידית של אברכי הקהילה, ששקדו על תלמודם במשך כל השנה בעוז ותעצומות ביגיעת התורה תוך מסירות נפש.

    בני הקהילה ישבו במעמד לסעודת מרעים כיד המלך, כאשר שרביט ההנחיה הופקדה בידיו האמונות של הרב ישראל מרדכי אייזנבאך,משגיח בישיבת בנין שלם, שביטא את רחשי הלב של קהלא קדישא לעת הזאת.

    המשא המרכזי נשמע ברמה מפי אורח הכבוד פה מפיק מרגליות הגה"ח רבי זושא הורוביץ שליט"א, רב קהל חסידים באלעד, אשר העלה את זכרו הטהור של בעל ההילולא זצ"ל.

    במרכז המעמד סיים האדמו"ר שליט"א את הש"ס, ובדברים נרגשים העלה את זכרו הטהור של אביו הגדול זצ"ל, לצד משא מאלף ומחכים המקיף את כל ששת סדרי הש"ס באומנות נפלאה ומיוחדת.

    ברוב כבוד ויקר התקבל בברכה מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א אשר נשא מדברותיו אודות בעל ההילולא ובגודל המעמד הנשגב בסיום הש"ס, והרחיב בדיבור אודות התפעלותו משגשוג ופריחת הקהילה הקדושה לשם ולתפארת.



    0 תגובות