גוף התאורה יזהה את הלקוח בחנות ויכוונו למוצרים הרלוונטיים

    הפתרון שאנחנו מציעים עומד לחסוך הרבה מאוד כסף לרשתות ולא פחות חשוב להכניס כסף, השיווק והתקשורת מבחינת בית העסק לקוח, עומד לשפר את חווית הקניה שלו
    דוד קורצוייל No Comments on גוף התאורה יזהה את הלקוח בחנות ויכוונו למוצרים הרלוונטיים

    שיתוף פעולה בין טריגון תאורה הישראלית ל-MOCA הספרדית יוצג לראשונה בתערוכת יורושפ היוקרתית בשבוע הבא בגרמניה • החידוש חוסך את הצורך לפרוס רשתות תקשורת במרכזי הקניות

    הפתרון שאנחנו מציעים עומד לחסוך הרבה מאוד כסף לרשתות ולא פחות חשוב להכניס כסף, השיווק והתקשורת מבחינת בית העסק לקוח, עומד לשפר את חווית הקניה שלו
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיתוף פעולה ישראלי ספרדי , בין טריגון תאורה לבין חברת MOCA המתמחה ב- BIG DATA, מביא בשורה חדשה לעולם הקמעונאות ויוצג לראשונה בתערוכת היורושפ שתיפתח בשבוע הבא בדיסלדורף גרמניה. זו תיהיה הפעם הראשונה שבה חברה ישראלית תציג בתחום התאורה בתערוכת היוקרתית שנערכת אחת לשלוש שנים.

    המומחיות של המערכת היא בניתוח מידע רב ממספר בלתי מוגבל של גורמים, קופות, אתר אינטרנט, אפליקציה וחיישנים, שמסייעים לנתח את תנועת הצרכנים והעדפות הקניה שלהם.

    האלגוריתם שפותח מנתח וחוזה העדפות הלקוח אשר באות לידי ביטוי בחיפוש באינטרנט ואו בתוך האפליקציה של בתי המסחר. כתוצאה מהניתוח הזה יכולה האפליקציה לכוון את הלקוח אל המבצעים החמים בבית המסחר ולהציע לו את המוצרים הרלוונטיים שבהם הוא מגלה עניין כאשר הוא בסניף עצמו, אבל לא רק. המערכת יכולה למשל לזהות את האפליקציה שלכם כאשר אתם נוחתים בנמל תעופה בארץ זרה, לברך אתכם על בואכם ולספר לכם היכן נמצאות האטרקציות שבהם גיליתם עניין.

    שיתוף הפעולה בין שתי החברות מביא בשורה לעולם הקמעונאות. החידוש חוסך מבתי העסק המון, הן בפן של מלאי, סידור סחורות, תקשורת ישירה עם כל לקוח וכמובן את הצורך לפרוס רשתות תקשורת שכן הכול נמצא בתוך גופי התאורה עצמם, אשר ממילא מותקנים בחנויות.

    גיא ג'ון, הבעלים של טריגון תאורה: "הפתרון שאנחנו מציעים עומד לחסוך הרבה מאוד כסף לרשתות ולא פחות חשוב להכניס כסף, השיווק והתקשורת מבחינת בית העסק לקוח, עומד לשפר את חווית הקניה שלו.

    המערכות שלנו הן חלק בלתי נפרד מגופי התאורה, מה שהופך את התחזוקה שלהן לפשוטה ויעילה יותר. השימוש באפליקציות אינו חדש, החידוש הוא בכך שלקוחות יוכלו לקבל מידע בזמן אמת מתי שהם צריכים או מבקשים כשהם בתוך החנויות לפני רכישה, המערכת אף יודעת לזהות את הלקוח כשהוא נכנס לאזור מסוים בחנות, לזכור שהוא חיפש מוצר מסוים ולספר לו שהמוצר הזה נמצא כאן על המדף ובמחיר מבצע. הכי חשוב, המערכות שלנו יכולות לשנות ולעזור לצרכנים עם צרכים מיוחדים' אם זה בניווט קולי בחנויות או בקניונים, בחיפוש חנייה ובעוד עשרות מצבים שונים בחיי היום יום, השמיים הם הגבול ".



    0 תגובות