נשיא המועצת שלח מכתב ניחומים לגר״ג אדלשטיין

    איתי גדסי 2 Comment on נשיא המועצת שלח מכתב ניחומים לגר״ג אדלשטיין

    נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שיגר אמש איגרת ניחומים לראש ישיבת פוניבז׳ הגר״ג אדלשטיין • ״היה סמל לאהבת ישראל וקירב כל אדם בדרכו״, כתב נשיא המועצת על הגר״י אדלשטיין זצ״ל • המכתב נמסר על ידי ראש ישיבת אור אליצור הגר״מ בן שמעון • המכתב המלא

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באיגרת הניחומים ששיגר נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן כותב נשיא המועצת ״כבוד חבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול מרביץ תורה מוהר״ר גרשון אדלשטיין שליט״א ראש ישיבת פוניבז׳ בעיה״ק בני ברק ת״ו וכל בני המשפחה הי״ו האבלים על סילוקו של צדיק משיירי כנסת הגדולה צדיקא חסידא ופרישא כמוהר״ר יעקב אדלשטיין זכר צדיק לברכה.

    "שמעתי בצער רב את הבשורה הקשה על הסתלקותו לגנזי מרומים של הרב זצ״ל אשר היה סמל לאהבת ישראל וקירב כל אדם בדרכו לאבינו שבשמים בסבר פנים יפות מתוך קדושה וטהרה. ומכיוון שנבצר ממני לבוא ולנחמכם כראוי, אבקש במכתבי זה לשגר ברכת תנחומים לכל בני המשפחה ולהדר״ג ראש הישיבה שליט״א בברכה שימשיך בהרבצת התורה עד זקנה ושיבה מתוך בריאות גופא ונהורא מעליא ולא תוסיפו לדאבה עוד, ובבניין ירושלים ננוחם בקרוב בב״א״.

    את איגרת הניחומים שלח מרן הגר״ש כהן בידי ראש ישיבת אור אליצור הגאון רבי מסעוד בן שמעון אשר העבירה לידי הגר״ג אדלשטיין אמש בשעות הלילה בביתו שברחוב ראב״ד בבני ברק לאחר שעות קבלת ניחום האבלים.

    990a0849-7a67-41ed-83b2-4d85c8b15061



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      או שכן או שלא- מה כ"כ קשה לו לחכם שלום לבא אליו ממש?!

      1. תדבר בכבוד בבקשה הוא לא חבר שלך, הוא גדול הדור שלנו.. ואם לא הגיע כנראה שיש לו סיבה .. והוא לא צריך לפרט לך הכל… וסתם שתדע לך שכל נסיע מהבית ממש קשה עליו…