עו"ד כץ ובסרגליק התפטרו מתיק אזריה; שפטל יערער

    איתי גדסי 1 Comment on עו"ד כץ ובסרגליק התפטרו מתיק אזריה; שפטל יערער

    עורכי הדין: סברנו שהגענו למיצוי מקסימלי בערכאה זו ושיש לפנות בשלב הזה לאפיקים נוספים אלטרנטיביים לטובת החייל שאותם אף הצענו למשפחה ולאלאור לעשות ללא עלות ובהתנדבות על מנת שלא תהיה כל תלות כלכלית בגורם כלשהוא

    אזריה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התפתחות בפרשת אזריה – עו"ד אילן כץ ואייל בסרגליק התפטרו כי התנגדו להגשת הערעור. עו"ד שפטל ינהל לבד את הערעור שהוגש היום.

    עורכי הדין אייל בסרגליק אילן כץ וכרמית שחיבר אשר מייצגים את אלאור מוסרים: "אנו שליווינו את אלאור לאורך שנה בדיוק עשינו ימים כלילות בחברות אישית ובמוטיבציה אינסופית עבור אלאור ומשפחתו והשגנו עבורם תוצאה עונשית פנטסטית ובלתי אפשרית בתיק של רצח שהפך להיות הריגה עם סרטון.

    לדבריהם "הגם שאנו סבורים שהכרעת הדין שגויה ומנותקת מהראיות ולכן גם כתבנו 50 עמודי ערעור מהערעור שהוגש שהועבר לעורך דין שפטל, סברנו שהגענו למיצוי מקסימלי בערכאה זו ושיש לפנות בשלב הזה לאפיקים נוספים אלטרנטיביים לטובת החייל שאותם אף הצענו למשפחה ולאלאור לעשות ללא עלות ובהתנדבות על מנת שלא תהיה כל תלות כלכלית בגורם כלשהוא. המשפחה ואלאור סבורים ובצדק מבחינתם שהמתווה הנכון הוא ערעור. נעמוד לרשותם בכל דבר שיצטרכו בהמשך".



    1 תגובות

    מיין תגובות