פייגלין השיק את 'זהות': "מתחילים להחזיר את המדינה לעם"

    דוד קורצוייל 1 Comment on פייגלין השיק את 'זהות': "מתחילים להחזיר את המדינה לעם"

    "כולם מדברים על דו"ח צוק איתן, אבל מתעלמים מהעובדות הבסיסיות: הממשלה שלחה את החיילים אל הסמטאות הממולכדות כדי לא לנצח ופחדה לאורך כל המבצע מהתרסקות החמאס. למרבה הצער, בנינו ישובו ויישלחו לסימטאות עזה גם בסבב הבא"

    צילום: דרור אלקלעי
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת זהות קיימה אמש את וועידת ייסוד המפלגה, באירוע ענק בהאנגר 11 בנמל תל אביב, בו השתתפו כ-2000 איש. במהלך אחר הצהרים הצביעו מתפקדי המפלגה על שיטת הפריימריס ואישרו כי המפלגה תקיים פריימריס פתוחים בהם יוכלו להשתתף כל אזרחי ישראל.

    הוועידה אירחה אישי ציבור, כלכלנים ואנשי חינוך שפרשו את משנת המפלגה בתחומים הבוערים והכואבים ביותר לאזרחי ישראל. מומחי החינוך סיפרו על תוכנית מפלגת זהות להפרטת החינוך והחזרת השליטה בחינוך לידי ההורים. והכלכלנים סיפרו על תוכנית זהות לצמצום סמכויות המדינה בחיי האזרח באופן דרמטי.

    משה פייגלין, יו"ר המפלגה, נאם בפני אלפיים המשתתפים, הציג את עקרונות המפלגה החדשה והתייחס לדוח צוק איתן: "כולם מדברים על דו"ח צוק איתן, אבל מתעלמים מהעובדות הבסיסיות: הממשלה שלחה את החיילים אל הסמטאות הממולכדות כדי לא לנצח. מקבלי ההחלטות חששו מקריסת החמאס ולא חתרו באמת לנצח אותו, וכך השגנו תיקו מול ארגון טרור קיקיוני. למרבה הצער, אם המצב יימשך, בנינו ישובו ויישלחו לסימטאות עזה גם בסבב הבא".

    פייגלין התייחס גם לתוכנית המדינית וקרא לסיים את הכיבוש: "נחיל את ריבונות מדינת ישראל בכל רוחב ארצנו, ונפתח את המדינה למען הדורות הבאים. זהות תשמור על זכויות האדם של תושביה, גם אלו שאינם יהודים. לערבים בשטחי יהודה ושומרון יוצעו אפשרויות שונות: המשך החיים כתושבי קבע, סיוע בהגירה לאלו המעוניינים בכך ואזרחות לאלו שיוכיחו נאמנות למדינת ישראל ויהיו שותפים בשמירה על ביטחונה".

    פייגלין הוסיף כי "אנחנו נמצאים באירוע היסטורי, אירוע בו מתחילים להחזיר את המדינה לעם. מפלגת זהות מציבה סוף סוף חזון ברור למדינת ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות