ברכה אחת של ילד מיוחד שהרעיד את מיתרי הנפש

    יוסי אשר No Comments on ברכה אחת של ילד מיוחד שהרעיד את מיתרי הנפש

    מאות אנשי צוות, הורים, בני משפחה, רבנים, אורחים מכובדים ומתנדבים השתתפו אחר הצהרים במסיבת ראש חודש אדר לילדים המיוחדים של 'אהל שרה' שהתקיימה באולמי 'הדודאים' בבני ברק בשיתוף רדיו 'קול חי'

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות אנשי צוות, הורים, בני משפחה, רבנים, אורחים מכובדים ומתנדבים השתתפו אחר הצהרים במסיבת ראש חודש אדר לילדים המיוחדים של 'אהל שרה' שהתקיימה באולמי 'הדודאים' בבני ברק בשיתוף רדיו 'קול חי'. האירוע כולו שודר בשידור חי בתוכנית 'זמן אויר'. המתנדבים בשלל תחפושות נשאו את הילדים על כתפיים בשירה ובריקודים סוחפים לצלילי תזמורתו של בני לאופר והזמרים; גלעד פוטולסקי, קובי ברומר ומשה קליין בהנחייתו המרשימה של מנחם טוקר.

    את האירוע כיבדו בהשתתפותם; רבנים ואישי ציבור ובהם; הרב מנחם שפירא. סגן ראש עיריית ב"ב. ראש לשכת שיטור קהילה מרחב דן רפ"ק רותם וסקר. הנהלת 'אהל שרה' בראשות; בנם של מייסדי 'אהל שרה' הרב אברהם גינזבורג, והגב' מלכה וינברג. מנהלות מערך הדיור, התעסוקה והחינוך ומנהלי ומנהלות בתי הספר.

    במהלך המסיבה הפתיעה הנהלת 'אהל שרה' את מפקדי המשטרה וארגוני המתנדבים והעניקה להם תעודות הוקרה מרהיבות על שיתוף הפעולה והלב החם. את התעודות העניקו החניכים המיוחדים.



    0 תגובות