אכלנו ושבענו • בוקריה – שוק ברצלונה בפתח תקוה

    קובי פינקלר No Comments on אכלנו ושבענו • בוקריה – שוק ברצלונה בפתח תקוה

    בוקריה באה לספק לסועד חוויה משודרגת של ארוחות בופה פתוח, בשילוב מבחר גדול של מנות שף מהתפריט, כאשר כל אחד יכול למצוא את השילוב המושלם עבורו • קובי פינקלר, טעם, התרשם ומספר

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארוחת בוקר. צמד מילים כל כך מוכר וכבר מזמן אינה הארוחה שאוכלים דווקא בבוקר אלא יותר שם כללי ויפה לארוחה שקלה יותר לבטן ומורכבת ממגוון רחב של מנות, ממרחים, לחמים, טעמים וריחות שמתחשק לאכול בכל שעות היום.

    את הקונספט הזה תירגמו בצורה מדוייקת במסעדת "בוקריה" בפתח תקווה.

    רן אלקובי, (33) מחדרה, בעל המסעדה, שנמצא בתחום המסעדנות מזה כ-12 שנה ראה זאת גם " כשפתחנו את בוקריה בחודש מרץ השנה החלטנו לעשות משהו שונה שייתן חוויה ייחודית ללקוח. מי שמגיע אלינו רואה מסעדה שעוצבה כמו שוק, מוארת וצבעונית עם עגלות בופה שמזכירות מראה של עגלות שוק. כך שכבר כשנכנסים אלינו מבינים שזה מקום קצת אחר עם קונספט חדשני ולפי החודשים הראשונים שלנו ניכר שהקהל הישראלי מתחבר היטב לרעיון הזה".

    בוקריה באה לספק לסועד חוויה משודרגת של ארוחות בופה פתוח, בשילוב מבחר גדול של מנות שף מהתפריט, כאשר כל אחד יכול למצוא את השילוב המושלם עבורו, בין אם מדובר במנות בוקר קלאסיות כמו שקשוקה וביצה עלומה ובין אם מדובר במנות צמחוניות וטבעוניות ועד מבחר מנות של דגים ופשטות.

    בסיס הארוחה במקום, הוא הבופה העשיר הנפרס על פני שלוש עגלות מעוצבות הניצבות במרכז החלל הגדול של המסעדה.

    בבופה אפשר למצוא מגוון של דגים כמו מטיאס, הרינג וסרדינים, מבחר גדול של גבינות משובחות קשות ורכות בהן אמנטל, גבינות עזים, פטה ועוד. לצידן מונחים אנטיפסטי וסלטים, כמו סלט פסטה קרה, אנדיב, טונה, קפרזה, ירקות שורש, פוקצ'ה עם תוספות, כריכונים ומבחר מוחמצים.

    בעגלה נוספת תימצאו מגוון לחמים טריים מובחרים הנאפים במקום כגון לחם פסטו ומוצרלה ולחם עגבניות מיובשות ולצידו מבחר של מיטבלים, ממרחים וקונפיטורות משובחות כמו מטבל לימון כבוש וחמאה מתובלת והכל כמובן תוצרת הבית.

    בנוסף לבופה,מציעים במקום, מבחר גדול של מנות שף מוקפדות בהם מנות בוקר קלאסיות כמו קרואסון סלמון, אגס בנדיקט ופנקייק ומבחר שקשוקות מיוחדות: שקשוקה סלק, קלאסית, שקשוקה ספרדית, שקשוקה מרוקאית עם חריימה, שקשוקה איטלקית, שקשוקה מרייניה (צרפתית) , מבחר מנות דגים כמו מיקס דגי ים מטוגנים, פילה דג, מבחר פסטות וכן מבחר מנות טבעוניות.

    המלצת השף

    המלצתו של השף אורי דובי היא על השקשוקה הצרפתית: שקשוקה עם פטריות, תרד, בצל, שום, שמנת, יין וביצים. "זו שקשוקה למי שנמאס לו מהשילוב הקבוע של עגבניות וביצים" אומר דובי. "יש בה ברבה יותר עומק בטעמים והיא שונה ממה שמכירים".

    בנוסף מספר דובי על התפריט החדש שייכנס בקרוב למסעדה "אנחנו עובדים בימים אלו. יהיו בו הרבה יותר מנות בריאות, ירקות עונתיים, הוא יהיה יותר נועז בטעמים ויהיו גם טעמים חדשים ומנות מוכרות יותר אבל שעברו אדפטציה לקונספט שלנו".

    מתחם y ביכין סנטר פתח תקוה.
    כשרות מהודרת רבנות פתח תקוה
    חניה חופשית( עד שעתיים) ונוחה בחניון הפתוח בכניסה למסעדה.
    03-744-4760



    0 תגובות