מילאה תאריכי ימי הולדת של הנכדים וזכתה ב-12.5 מיליון שקלים

    אבי יעקב 2 Comment on מילאה תאריכי ימי הולדת של הנכדים וזכתה ב-12.5 מיליון שקלים

    מיליונרית חדשה: סבתא לנינים ונכדים מירושלים • לשאלה כמה נכדים ונינים יש לה, ענתה: "בבית לימדו אותי שסופרים כסף ולא סופרים ילדים" • אין ספק, כעת יש לזוכה לספור הרבה כסף

    אילוסטרציה
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם אתם רוצים לזכות בפרס הראשון בהגרלת הלוטו מוטב שתעתיקו את מקום מגוריכם לירושלים. מתברר כי שני הזוכים בפרס הראשון בהגרלה שנערכה ב – 18.2, כל זוכה ב – 12.5 מיליון ש"ח הם ירושלמים. הזוכה הראשון הגיע ביום ראשון הקודם. היום הגיעה המיליונרית החדשה זוכה ב – 12.5 מיליון ש"ח , שסיפרה כי הגיעה רק היום כי לקח לה זמן להתאושש מההתרגשות.

    הזוכה, סבתא לנכדים ונינים, סיפרה כי היא נוהגת לשלוח טופס לוטו רב הגרלתי לעשר הגרלות (כל הגרלה 46.60 ש"ח). סיפרה בהתרגשות:"אני שולחת טופס קבוע כ -40 שנה. המספרים בטופס הם צירופי תאריכי ימי ההולדת של ילדי ונכדי, הצרוף שזיכה אותי בפרס היה תאריך יום ההולדת של הבן".

    הזוכה ציינה כי כעת יהיה לה ביטחון כלכלי שיאפשר לה איכות חיים כגמלאית. לדבריה, היא עומדת להגשים חלומות ילדות – "לטייל בעולם".

    לפני שעזבה את בית מפעל הפיס נשאלה הזוכה לסיבה שאינה מציינת את מספר הנכדים והנינים. תשובתה הייתה:"בבית לימדו אותי שסופרים כסף ולא סופרים ילדים". אין ספק, כעת יש לזוכה לספור הרבה כסף.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני כבר קניתי לפחות עשר פעמים לוטו בחיים שלי ואף פעם לא זכיתי הכל שקר,