"וכולהון" – סינגל הבכורה של יואלי שטיינברג, כבר שמעתם?

    דוד קליגר 1 Comment on "וכולהון" – סינגל הבכורה של יואלי שטיינברג, כבר שמעתם?

    "משחר ילדותי אהבתי לשיר, שימשתי סולן במקהלות בתלמוד תורה ובישיבה נהגנו לשבת קבוצת חברים ולשיר שעות ארוכות… באותן הזדמנויות הייתי חולם שיום אחד אקליט אלבום ששיריו יהפכו לנחלת הכלל וזו השאיפה שלי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמו זמרים מפורסמים רבים גם יואלי שטיינברג, זמר חדש, החל את הקריירה המוסיקלית שלו כילד, אלא שזו באה לידי ביטוי בעיקר בחוג בני משפחתו וחבריו. בימים אלו, הוא יוצא לאור לראשונה ומשיק סינגל וקליפ בכורה.

    "משחר ילדותי אהבתי לשיר, שימשתי סולן במקהלות בתלמוד תורה ובישיבה נהגנו לשבת קבוצת חברים ולשיר שעות ארוכות… באותן הזדמנויות הייתי חולם שיום אחד אקליט אלבום ששיריו יהפכו לנחלת הכלל וזו השאיפה שלי".

    אל הלחן לסינגל הביכורים "וכולהון", הוא התחבר מהרגע הראשון. "ניגשתי למלחין המוכשר והמנוסה, שמוליק דושינסקי שכבר הוכיח את עצמו, וביקשתי ממנו להלחין את הטקסט שמאוד נגע לליבי שמקורו בזוהר הקדוש, ונאמר לפני ערבית של בליל שבת, 'וכולהון מתעטרין בנשמתין חדתין' כי בעיניי, הם עיקר קבלת השבת ומסמלות את האחדות של כל עם ישראל עם הנשמה היתירה". את העיבוד הוא הפקיד בידיו של המוזיקאי יענקי כהן שידיו רב לו בהפקת להיטים.

    "אני מודע לכך שהמילים משוייכות לשבת קודש, אך בכל זאת אני מאמין שיש לשיר פוטנציאל 'לתפוס' גם בחתונות. נישואין הם גם בבחינת נשמתין חדתין, ואני מתכוון להתחיל לשיר אותו בכל לילה" אומר יואלי, ומוסיף "לשמחתי, חברים שלי, זמרים המופיעים בחתונות מדי לילה שנחשפו לשיר התלהבו מהסגנון, ואני מעריך שהוא יהפוך לפופולארי בעולם הישיבות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא הבנתי את המילים