מסכת פורים:7 מסכות מקוריות שלא חשבתם עליהם

    אתי קצבורג No Comments on מסכת פורים:7 מסכות מקוריות שלא חשבתם עליהם

    איזה סוגי מסכות אתם אוהבים? מפחידות? נעימות? מצחיקות?לפעמים יש מסכות אחרות לא סטנדרטיות כמו שאתם חושבים אלא כאלה שמשנות אותנו מבפנים.• לגזור ולשמור

    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איזו מסכה אתם רוצים לכבוד פורים? מסכה מוקיונית מגלגלת מצחוק, או מסכה מבעיתה שמקפיצה את המסתכל בה?

    תשאירי לילדים את השאלה הזאת ותעברי למסכה האמתית. דווקא בימים בהם השיח הוא על תחפושות ומסכות, כל אישה יודעת שמסכה בשבילה – היא ממש לא פורים!

    מסכה בשבילה היא פעילות יומית ושבועית ולא לתפארת המליצה.

    מסכת פנים הפכה למוצר חובה בסיסי, אצל כל אישה השומרת על שגרת טיפוח ורוצה שעור הפנים שלה ייראה במיטבו.

    דווקא בתקופת ביניים זו של חילופי העונות המתקרבים. הרוחות העזות שספגנו בחורף, אחוזי הלחות הנמוכים שהיו, החימום המלאכותי שהפעלנו בבית ובעבודה, האמבטיות החמות, השפיעו לרעה על עור הפנים וייבשו אותו.

    תקופת הקיץ הקרבה, לא מאפשרת לו שיקום, מבחינת מזג האוויר, החום, היובש והלחות הגבוהים מדי, גורמים לעור להתייבש, לאבד ברק, זוהר וגמישות. לכן מסכה לניקוי הפנים ומסכה מזינה, הן מוצרי חובה בכל מדף טיפוח ביתי, המשקמות את הנזקים.

    מסכת עוזרת ניקיון
    רצוי להשתמש בקביעות במסכת פילינג וניקוי. למשל מסיכת הידרה קומפליט של אסתי לאודר, מנקה בעדינות וביסודיות את העור מתאים מתים, מלכלוך ומשומן, פעולה חיונית אם את רוצה שעור פניך יהיה בסיס מתאים הקולט את החומרים הפעילים שישקמו אותו.

    זה לא מתיחה זה מסכה-
     (לא של שדים, אמיתית.) היא ממצקת את העור ומעניקה לו מראה מתוח ונפלא, מיד בשימוש תרגישי שהיא לא עוד מסכה, אלא מסכת פלאים מיוחדת מעולם אחר.

    מסכת מיסתורין  שחורה
    מסכה שחורה המבוססת על כמהין, היהלום השחור וטכנולוגיות לשימור הנעורים. המסכה השחורה – עם העוצמה המטהרת של פחם הבמבוק, תמציות כמהין היהלום השחור, זהב 24 קאראט, פנינים מהים הדרומי ומינרלים, מסכה זו ממריצה ומסייעת לעור העייף בקבלת זוהר טבעי וחיוניות של עור הפנים. היא מסייעת בטיהור מראה הנקבוביות וחיסול הרעלנים, אפקטיבית במיוחד, פועלת וחושפת עור רענן ובהיר יותר הנהנה ממגע חלק, רך וזוהר מדהים מאין כמוהו.

    ~TonyR v1 @ 4/18/2013 @ 4:40 PM~TS v3 @ 5/13/2013 @ 3:21 PM

    מסכת מלכת הלילה
    מסכה טיפולית מרוכזת ורבת עוצמה –מתאימה מאד ללילה , מחדירה במהירות טכנולוגיות תיקון נוגדות זיהום ומשקה את העור במינון כפול של חומצה היאלורונית לקבלת מראה עור קורן, זוהר וצח יותר. נחשבת כמובילה בקטגוריית טיפוח העור בלילה.

    מסכה של להשאר צעירה לנצח
    עוד מסכה מדהימה, שנשים רבות אינן מוותרות עליה היא מסיכת REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI-AGING MASK BOOST מסכה מרובת פעולות הנאבקת בסימני ההזדקנות והעייפות ומספקת את המיטב בהצערת העור, מותירה מראה עור נינוח, קורן ומלא חיים. היא ממריצה את מראה העור עם קומפלקס אנרגיה רב עוצמה המתמודד עם הסימנים הניכרים לעין של תשישות ומעורר את העור מיידית עם פרץ של זוהר.

    מסכה עם בוץ וחימר? (כן, יש חיה כזו)
    היא מסייעת באופן משמעותי בצמצום נקבוביות והפחתת ברק שומני, מעניקה לעור מראה מאט מיידי ונקי  מלכלוך ומזיהומים ומותירה את העור בתחושה רעננה ונקייה.

    מסכת לחות
    מסכות אלו מיועדות לפנים יבשות מכיוון שהן מגבירות את רמת הלחות בעור ועוזרות לסלק כתמים יבשים ומתפוררים. הן מרוות את העור בלחות באופן מיידי, כך שהעור הופך רך, חלק וגמיש. זהו המהלך המבריק ביותר שאת יכולה לעשות עבור עור קורן ומואר מבפנים.

    מסכות ג'ל
    מיועדות לעור רגיש כמו כן גם לעור שמנוני, כיוון שיש להם השפעה נהדרת של הרגעה וקירור העור. עדיף להשתמש במסכה זו כששוכבים על הגב, למרוח את הג'ל, להמתין 5-10 דקות ולהסיר. אידאלי גם לאחר חשיפה לשמש או כשהעור קצת מגורה.
    CLINIQUE EVEN BETTER Brightening Moisture Mask 330שח
    תמיד כדאי להתייעץ לפני שמתחילים טיפול במסכות ולבדוק מה מתאים לכן.

    טיפ פורים לסיום:
    השמחה והחיוך שומרים לנו על העור צעיר לנצח, אז אל תפסיקו לשמוח.



    0 תגובות