אגודת "בית מרן" – אימפריה של קירוב נערים רחוקים

    אתר קול חי No Comments on אגודת "בית מרן" – אימפריה של קירוב נערים רחוקים
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום מתקיים ב"קול חי" יום שידורים מיוחד לטובת אגודת "בית מרן", העוסקת בהפצת תורתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, הפעלת רשת מועדוניות לבני נוער בסיכון בכל רחבי הארץ, מסייע במקרים דחופים של הצלת חיים, ובנוסף האגודה מדפיסה מידי שבוע את 'עלון בית מרן' שבו שיעורו השבועי של מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א ועוד שיעורים והלכות, ומפיצה בעשרות אלפי עותקים בכל הארץ.

    "בית מרן" זוכה בס"ד להמשיך ולזכות את הרבים בדרך שהתווה רבינו הגדול זצוק"ל, ולא חוסך זמן ומאמץ להביא את תורת ה' לכל יהודי ויהודי באשר הוא.

    למועדוניות של בית מרן בכל רחבי הארץ, מגיעים למעלה מ-2,000 נערים בסיכון מידי שבוע, אשר מתחזקים, מתקרבים ליהדות ומקבלים שיעורים מתורתו של מרן.

    הנערים הללו מגיעים ממשפחות קשות יום, הורים חולים ומשפחות במצוקה כלכלית ונפשית קשה, הנמצאים בסיכון גבוה להתדרדר למעגל הפשע והעוני.

    במועדוניות של "בית מרן" הם מקבלים את כל החום ואהבה שכל כך חסרים להם בבית, במועדוניות יש להם הכל! משחקי סנוקר, משחקי מחשב, פעילויות, ימי כיף, שיעורי מקצוע, ליווי אישי לכל נער, וכמובן, שיעורי תורה ופרשת שבוע. הכל במטרה לשמור עליהם ולהרים אותם, שלא יכנסו למעגל הפשע והעוני ולא יאבדו חלילה לעם ישראל.

    בנוסף, עלון בית מרן מופץ בעשרות אלפי עותקים בכל הארץ ומזכה את הרבים בדברי תורה וחיזוק. בעלון יש את שיעורו השבועי של מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, סיפורים על מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, פינת בריאות, חידה שבועית, פרשת שבוע, חינוך ילדים, חכמת הנפש ביהדות מפי הרב יעקב ישראל לוגאסי שליט"א ועוד, והכל לשם שמיים ולזיכוי הרבים.

    עוד על אגודת "בית מרן": https://betmaran.org/



    0 תגובות