- רדיו קול חי - -

"מפלגה שהובילה את האפליה נגד החרדים שלא תדבר על אפליה"

שר החינוך נפתלי בנט שוחח אמש ארוכות עם אבי מימרו במהדורה המרכזי של קול חי על נושאים שבסדר היום ואמר כי "חנינה לאלאור אזריה צריכה להינתן בהקדם, המשפט הורעל מתחילתו, וזה הזמן להעביר מסר לחיילי צה"ל. חייל צה"ל שירה במחבל גם במקרה כזה – לא ישב בכלא".

בנושא היחסים עם המפלגות החרדיות אמר כי "גם אם לא הייתה משמעת קואליציונית, לא הייתי תומך בהצעת חוק של מאיר כהן בנושא האפליה. זו הצעה פופוליסטית, למה מאיר כהן לא חוקק את זה שהוא היה שר בממשלה? מפלגה שהובילה את האפליה נגד החרדים מוטב שלא תדבר על אפליה".

"אני משקיע מאמץ רב לבנות בחזרה את האימון בן משרד החינוך לציבור החרדי, אחרי שיש עתיד שברו כל מוסכמה אפשרית" אמר בנט שגילה "אני מקדם תקנות שיעצרו את תופעת האפליה. זה יותר חזק מחוק, וזה נעשה בהידברות".

ומה בנוגע לנושא המדיני? "יוזמת השלום שלי היא שלום תמורת שלום. אני לא מתערב לערב הסעודית בתחום הבניה במדינתם, שלא יתערבו בנעשה אצלינו. אין לנו על מה לוותר. רוצים שלום? אהלן וסהלן".

"הגיע הזמן שישראל תצא מהתפיסה הגלותית. נכבד את ידידתנו ארה"ב, אבל רק אנחנו נדאג לעתינו בכוחות עצמינו" הטעים.

ועוד מדבריו: "היחסים שלי עם שר הביטחון טובים. כל השמועות בעניין הזה לא נכונות". וגם: "מונה היום מנכ"ל חדש למשרד החינוך, איש מקצועי עתיר נסיון ניהולי, ואני מאחל לו בהצלחה, ומודה למיכל כהן על שירותה המסור".