"שמים את הדרום במרכז":שר הבריאות בסורוקה מקבוצת הכללית

    "חיזוק בית החולים סורוקה הוא משימה לאומית . בית החולים היחיד בנגב, משרת נאמנה מאות אלפי אזרחיות ואזרחים, יש כאן נתינה עצומה אך אני מתמקד במה שיש להוסיף. שמעתי מהשר בשורה חשובה על השיקום, על נושא המלגות לרופאים ובשיפור השירות במחלקות הפנימיות. אמשיך לקדם את הטיפול"
    חיים כץ No Comments on "שמים את הדרום במרכז":שר הבריאות בסורוקה מקבוצת הכללית

    שר הבריאות הרב יעקב ליצמן סייר בסורוקה עם מנכ"ל כללית אלי דפס • במהלך הביקור הוא התוודע לבעיות השונות והבטיח שיקיים דיון בעניין וינסה לפתור מה שיוכל • ביקור בריא

    "חיזוק בית החולים סורוקה הוא משימה לאומית . בית החולים היחיד בנגב, משרת נאמנה מאות אלפי אזרחיות ואזרחים, יש כאן נתינה עצומה אך אני מתמקד במה שיש להוסיף. שמעתי מהשר בשורה חשובה על השיקום, על נושא המלגות לרופאים ובשיפור השירות במחלקות הפנימיות. אמשיך לקדם את הטיפול"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות הרב יעקב ליצמן ביקר בסורוקה מקבוצת הכללית בליווי ח"כ מאיר כהן ומנכ"ל כללית אלי דפס.

    שר הבריאות הרב יעקב ליצמן: "לאור אורכי התורים הממושכים, אערוך דיון במשרדי על הקצאת משאבים נוספים לסורוקה"

    בסיור שהתקיים אתמול בסורוקה, השר שיבח את ביה"ח ואמר שהוא מודע לציונים הגבוהים של סורוקה במדדי האיכות הלאומיים. השר חידש את מחוייבות משרד הבריאות עם גורמים נוספים להקים בית חולים נוסף בנגב.

    במהלך הביקור התוודע השר לאורכי התורים הארוכים בביה"ח והודיע שיערוך דיון במשרדו על הקצאת משאבים נוספים לפריפריה ובכללה לבי"ח סורוקה. בסיור במחלקות הודיע השר שיקיים דיון כדי לשפר את התפוסה הגבוהה בחלק מהמחלקות, על ידי בחינה של הקצאת מקורות תקציב לשפור מחלקות אשפוז פנימיות.

    מנכ"ל כללית אלי דפס, תיאר את השירותים של כללית בקהילה ובבית החולים. מנכ"ל כללית ביקש מהשר לחדש במהרה את מענקי הפריפריה. יש קושי עצום לגייס רופאים ומשום מה מענקים אלה הופסקו בשנה קודמת.

    בנוסף הציג מנכ"ל כללית את אחת הבעיות הכואבות: זמינות השירותים בפריפריה, וציין שאם לא יוקצו תקציבים משמעותיים ולאורך זמן – אין סיכוי שביה"ח סורוקה לבדו יתגבר על הביקוש ההולך וגובר של תושבי האזור.

    "אנו חייבים להשאיר את הרפואה לתושבי הפריפריה בפריפריה, בהבאת תקציבים משמעותיים לקיצור תורים " אמר דפס.

    חה"כ מאיר כהן : "חיזוק בית החולים סורוקה הוא משימה לאומית . בית החולים היחיד בנגב, משרת נאמנה מאות אלפי אזרחיות ואזרחים, יש כאן נתינה עצומה אך אני מתמקד במה שיש להוסיף. שמעתי מהשר בשורה חשובה על השיקום, על נושא המלגות לרופאים ובשיפור השירות במחלקות הפנימיות. אמשיך לקדם את הטיפול".

    פרופ' אהוד דודסון, מנהל המרכז הרפואי סורוקה : "אני מודה למנכ"ל כללית אלי דפס, לשר יעקב ליצמן ולח"כ מאיר כהן על הסיור שקיימו בסורוקה ועל החשיבות שהם מייחסים לקידום שירותי הרפואה בדרום.

    בשנים האחרונות השקענו משאבים בפתיחת שירותים חדשים, בבינוי ובהצטיידות טכנולוגית מתקדמת. סורוקה, כבית חולים מוביל ממשיך לפעול לצמצום הפערים בבריאות למען תושבי הנגב."



    0 תגובות