נשיא המדינה על ההסתה בירושלים: "הדברים צריכים לעורר שאט נפש"

    אבי יעקב 1 Comment on נשיא המדינה על ההסתה בירושלים: "הדברים צריכים לעורר שאט נפש"

    נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב לדברי השנאה של מנהל המנהל הקהילתי בקרית היובל בירושלים "לחנוק את החרדים" ואמר: "אסור בתכלית האיסור שגורמים בעירייה יעודדו עימות שכזה" • "אני מחזק את החלטתו של ראש העירייה ניר ברקת לפעול כנגד הדברים שנאמרו הבוקר"

    הנשיא בפתח שנת הלימודים הקודמת, בירושלים
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב לפרסום הבוקר על דברי מנהל המינהל הקהילתי בקרית היובל בירושלים יחיאל לוי אמר לגל"צ כי המדיניות היא "לחנוק את החרדים" בקיום אירועים בשבת והקרנת סרטים "כשאתה חונק אותם, הם הולכים".

    הנשיא ריבלין אמר: "שמעתי הבוקר בגלי צה"ל את דבריו של יחיאל לוי, מנהל המנהל הקהילתי 'יובלים' בירושלים והם העציבו והכעיסו אותי מאוד. אסור לירושלים, עיר הבירה והעיר המאגדת בתוכה את ארבעת שבטי ישראל, להפוך לזירת קרב בין תושבים.

    ריבלין הוסיף: "אסור בתכלית האיסור שגורמים בעירייה יעודדו עימות שכזה. הדברים שנשמעו צריכים לעורר שאט נפש בכל ישראלי ששומע אותם.

    הנשיא הצטרף לקריאתו של ראש העירייה ניר ברקת לפטר את העובד ואמר: "אני מחזק את החלטתו של ראש העירייה ניר ברקת לפעול כנגד הדברים שנאמרו הבוקר".

    בשיחה שקיים הבוקר יו״ר ש״ס השר אריה דרעי עם שר החינוך נפתלי בנט, הביע בפניו השר דרעי זעזוע ושאט נפש נוכח דבריו הבוטים ומסיתים של יחיאל לוי, מנהל מינהל קהילתי יובלים, בהם נשמע אומר ״לחנוק את החרדים״.

    ״אמירות כאלה אין להם מקום במקומותינו״, אמר השר דרעי, ״אדם כזה לא ראוי להחזיק בשום תפקיד ציבורי ובוודאי לא בשכונה רגישה כמו קריית יובל בירושלים״. השר בנט אמר לשר דרעי כי הוא זימן את מנהל המינהל לשיחת בירור ושימוע נוכח הדברים החמורים, וכי בדעתו לפעול בחומרה נגד התבטאויות מסוג זה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      על מה כל הרעש? אין לחילונים שום דבר נגד חרדים, החילונים כולם כולל הנשיא מאוד אוהבים את החרדים שבזמן האחרון מאוד נחמדים ונהיים יותר ויותר מתורבתים, הם רק נגד העצניקים.