שניצלער "עברתי ניתוח לב פתוח לפני כחודשיים; הייתי בסכנה"

    עמית דניאל No Comments on שניצלער "עברתי ניתוח לב פתוח לפני כחודשיים; הייתי בסכנה"

    הזמר מיכאל שניצלער, ששמועה מרושעת כי הוא הלך לבית עולמו פרשה לה כנפיים ברחבי עולם המוסיקה היהודי, משוחח עם מנחם טוקר ב"זמן אוויר" • "קיבלתי הספד עלי מחבר שלי" • וגם, חושף: "הייתי בסכנה"

    מיכאל שניצלער
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השמועות על פטירתו לכאורה של הזמר החסידי מיכאל שניצלער פרשו כנפיים והוא נאלץ להוכיח שהוא.. חי. בשיחה עם מנחם טוקר, סיפר שניצלער "הייתי עם ליפא בשבע ברכות אתמול וכשחזרתי הביתה הטלפון לא הפסיק לצלצל" הוא אומר ומוסיף "הלילה עדיין לא ישנתי".

    הוא סיפר כי השמועה החלה עוד בערב שבת "אתמול דיברתי עם חבר שלי והוא סיפר לי שביום שישי, לפני כניסת שבת, שאלו אותו מהארץ אם אני עוד חי. היום כבר היה הספד עלי, החבר שלי שלח לי את ההספד עלי" הוא מספר ואומר החיוך "חבורת לייצים".

    הוא מספר כי ב"ה יש לו משפחה נפלאה וחושף כי לפני כחודשיים הוא עבר אירוע רפואי "לפני חודשיים עברתי ניתוח לב פתוח ולפני הניתוח הרופא אמר לי שאני בסכנה אבל ב"ה עברתי את הניתוח ואני ב"ה בריא ומופיע באירועים. אמנם קצת פחות, אבל ב"ה".

    "כשהייתי בבי"ח" הוא מספר "אמרתי לכולם שאני לא יכול לשיר אבל לפני שבועיים בערך, חזרתי ב"ה לשיר באירועים וב"ה אני מרגיש בריא".

    כנשאל שניצלער על תגובות שקיבל הוא אומר משפט שאולי ממחיש את תגובת בתו "הבת שלי, אוי אוי אוי אוי אוי. אמרתי לה 'ב"ה אני פה, אני פה'" הוא אומר ומוסיף כי אין לו קצה חוט לחשוב מי הפיץ שמועה שכזו "אין לי מושג מי עשה את זה, אין לי אויב אחד בעולם. אני אוהב את כולם" הוא משער כי מקור השמועה היה אחר וכי "זו כנראה שמועה שניפחו אותה מאחד לשני".

    לסיום כשנתבקש לבצע איזה שיר, הוא החל לזמר "אני עוד חי חי חי ב"ה".

    האזינו:



    0 תגובות