- רדיו קול חי - -

האם מייסד קופיקס חזה את ההתייקרות בהקמת הרשת?

בתכנית "זמן אוויר" חייג בהפתעה מנחם טוקר לאבי כץ, מייסד ובעלי רשת 'קופיקס' בעקבות השמועה כי המחיר בסניפי הרשת התייקר בשקל והוא עומד כעת על 6 שקלים למוצר.

"הסערה מאחור" אומר כץ לטוקר לאחר שמגלה שהוא בשידור חי "בקופות אין ירידה של אחוז אחד נכון ליום ראשון הזה ב-13:00 בצהריים. יש יום יפה ואפילו טוב יותר משבוע שעבר, כלומר השתפר"

את הסיבות להתייקרות הוא מסביר "יש שחיקה במותג, יש עליה בשכירות והיו שתי פעימות של עליה בשכר העבודה. צריך להבין" אומר כץ "150 חנויות מוכרות 200,000 פריטים עדיף להתבזות עכשיו ולהחזיק את הרשת מאשר עוד שנה לבוא ולהסביר למה היית צריך לסגור את הרשת" אמר.

הוא מסביר איך הוא רואה את השיח התקשורתי סביב ההתייקרות "העולם הבא נקרא עולם האמת כי העולם הזה הוא עולם השקר. העולם מתנהל בשני מסלולים מקבילים. התקשורת והאנשים. התקשורת נגד טראמפ, הוא נהיה נשיא, התקשורת נגד ביבי, הוא נבחר 4 פעמים, התקשורת נגד אבי כץ ואנשים עומדים בתור".

הוא חושף כי שיקול המחיר הוא זה שהביא לשם המותג 'קופיקס' "שרצינו שם לרשת הלכתי לקופירייטר שתמורת 2,000 ש"ח הוא נותן לך 50 שמות. היה מגוון שמות ביניהם היה חמסה ועוד שמות, הבת שלי, שרואה למרחוק, אמרה לי, אבא, קופיקס. היא אמרה לי אם תהיה אינפלציה, לא תצטרך לשנות את השם" אמר.

האזינו:

/wp-content/uploads/2017/02/אבי-כץ-טוקר.mp3 [1]