ראש המועצה: "אנחנו נכנעים לפלסטינים הם מנצחים אותנו"

    אנשי המנהל מתנהגים אלי בצורה יהירה ושחצנית. הם חושבים שהם גיבורים גדולים עלי כי אני שומר חוק
    מנדי אושר No Comments on ראש המועצה: "אנחנו נכנעים לפלסטינים הם מנצחים אותנו"

    דוד אלחייני, ראש מועצת בקעת הירדן • "קצב ההריסות של המנהל האזרחי לא מתקרב לקצב ההשתלטות" • "המנהל האזרחי מגלה אוזלת יד בכל מה שקשור לאכיפה של בנייה פלסטינית לא חוקית"

    בקעת הירדן • אילוסטרציה
    אנשי המנהל מתנהגים אלי בצורה יהירה ושחצנית. הם חושבים שהם גיבורים גדולים עלי כי אני שומר חוק
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דוד אלחייני, ראש מועצת בקעת הירדן: "קצב ההריסות של המנהל האזרחי לא מתקרב לקצב ההשתלטות הפלסטינית על שטחים הולכים וגדלים בבקעה. אנחנו מאבדים את הבקעה לפלסטינים ולאירופים". לדברי אלחייני, באזור בקעת הירדן לבדה, המקיפה שטח של 840 אלף דונם, קיימים אלפי מבנים פלסטינים בלתי חוקיים. לטענתו, המנהל האזרחי, הגוף שאמון על ניהול הפעילות האזרחית ביהודה ושומרון, "לא נותן לי מספרים מדויקים" על היקף המבנים הפלסטינים הלא חוקיים. "כנראה המספרים לא מחמיאים למנהל", אומר אלחייני. במקביל, פנייתנו ליחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים (מתפ"ש), האחראית על המנהל האזרחי, בבקשה לקבל את הנתונים המעודכנים על כמות המבנים הפלסטינים הלא חוקיים בשטח C בכלל ובבקעה בפרט, ומספר ההריסות שבוצעו וצווי ההריסות שהוצאו להם, נותרה ללא מענה.

    "ג'ון קרי אמר בזמנו שיש בשטחים חוק אחד לפלסטינים וחוק אחד ליהודים", אומר אלחייני. "לצערי הוא צודק, רק במובן ההפוך ממה שהתכוון. המנהל האזרחי מגלה אוזלת יד בכל מה שקשור לאכיפה של בנייה פלסטינית לא חוקית, ומצד שני יש לאנשיו עודף מוטיבציה לאכוף בנייה ישראלית לא חוקית. אנשי המנהל מתנהגים אלי בצורה יהירה ושחצנית. הם חושבים שהם גיבורים גדולים עלי כי אני שומר חוק, אבל הפלסטינים, שמפרים את החוק, לא שמים עליהם. הפלסטינים צוחקים עלינו כי הם יודעים שככל שהם יפרו יותר את החוק וככל שהם יקימו מקבצים הולכים וגדלים של התיישבות בלתי חוקית, כך הסיכוי שנפנה אותם ישאף לאפס. במקום להעניש אנחנו נותנים פרס לעבריינים, ורק מעודדים אותם



    0 תגובות