ולרעיה באנו על החתום • ההסכם שכל אשה חייבת להחתים את בעלה לפני פורים

    ואחת לשבוע לפצות את צד ב' בארוחה ממין כבש או שכוי באזורים הנועדו לשם כך ולצד זה להרבות במילות שמחה ונחמה וצהלה הקרוי פירגון בלשון העם, וחלילה מלהתבלבל ולקרוא לה צדקת אלא צודקת והאמת והשלום אהבו .
    אתי קצבורג No Comments on ולרעיה באנו על החתום • ההסכם שכל אשה חייבת להחתים את בעלה לפני פורים

    נכון שלוח השנה מראה שעדיין שבט, אבל עוד לפני שתסיימו להתעטש והאלרגיה תחלוף וכבר הופה.. כל הבית מים • פורים חולף ופסח כבר כאן במלוא הדרו • אתי קצבורג רוצה לחסוך לכם את השיחות המרגיזות ויוזמת ג'נבה לשלום עולמי יוצאת לדרך • מוזמנים להוסיף סעיפים

    ואחת לשבוע לפצות את צד ב' בארוחה ממין כבש או שכוי באזורים הנועדו לשם כך ולצד זה להרבות במילות שמחה ונחמה וצהלה הקרוי פירגון בלשון העם, וחלילה מלהתבלבל ולקרוא לה צדקת אלא צודקת והאמת והשלום אהבו .
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     זיכרון דברים

    הואיל והבעל (להלן צד א) מעוניין להיות לאשתו עזר כנגדה.

    והואיל ואשתו (להלן צד ב) מעוניינת גם היא לקיים את חובתה לעזר כנגדו, סוכם והוחלט כדלהלן:

    1. שני הצדדים ישתפו פעולה בשלבים כשהמטרה לעבור בצוותא את תקופת פורים ופסח בשלום שתהיה לשביעות רצון שני הצדדים.

    2. שיתוף הפעולה יעשה בשלבים, בשלב הראשון תוקצה מחברת 40 דף לרישום אלפבתי של כל המטלות לחודשיים הקרובים כשצד א' חתום על כל סעיף וסעיף.

    3. צד א' יעבור הדרכה ייחודית בנושאים שונים שבוערים לצד ב'.

    סעיף א' – מבוא ליחסי אנוש; כגון (מעבר במשטח רטוב וכיוצ"ב)
    סעיף ב' – פיזיותרפיה; הנעת הראש באופן חד כווני כלפי מטה כאומר הן בכל מצב.
    סעיף ג' – מו"מ ; שיחות נונשלנטיות עם חברות אשראי והבנקים ולימוד על אופציות בינאריות להגדלת ההכנסות בחודשים אלו.

    4. צד א' מתחייב לצאת עם צד ב' כל אימת שיתבקש על ידה, לקניונים, חנויות המוכרות מיני תרגימא, ואחת לשבוע לפצות את צד ב' בארוחה ממין כבש או שכוי באזורים הנועדו לשם כך ולצד זה להרבות במילות שמחה ונחמה וצהלה הקרוי פירגון בלשון העם, וחלילה מלהתבלבל ולקרוא לה צדקת אלא צודקת והאמת והשלום אהבו .

    5. בנוסף צד א' יספק שירות ומענה לכל בעיה שתיווצר ואם אברך הוא שומה עליו שידיו אינן מורגלות בעבודת כפיים כמו החזקת פטיש לשם יצירת חורים לתליית יצירות הפעוטות בלע"ר, על כן מתחייב צד א' לדאוג ליהודי שידיו בכל ויודע לתלות יצירות ולסתום חורים ולתקן רטיבות, ואם מן העובדים הוא רחמנא לצלן ואינו יודע מלאכת התחזוקה מהי שמא מין הבטלנים הוא וכדאי ללמדו פרק זה תיכף ומייד.

     6. החל מהחודש השני ומעלה ושלושים יום קודם כאשר שואלין ודורשין על החג, צד א' מתחייב לא לשאול ולא לדרוש אלא לבצע את הרשימה לפי הסדר עם שימת לב לכללים ולדגשים השונים שצד ב' מירקרה במסמך המשותף שהוא חתום עליו. ואף שתאמר לו על שמאל שהוא ימין וימין שהוא שמאל מוטב כי יציית למניעת צרות העלולות להגרם מאי הבנה ודי לחכימא ברמיזא

     7. כל ההחלטות המקצועיות יתקבלו בהסכמת שני הצדדים ובהסכמת צד ב' בלבד

     8. הסכם זה כפוף לנספח ד' להלן ה'מחברת'

     9.  צד א' מתחייב שלא להעביר פרויקטים או אחריות לשום גורם אחר שלא בהסכמת צד ב'.

    10. בכל מקרה של אי דיוקים או אי הבנות יפנו אל ספר הכללים הגדול לחודשי אדר ניסן וינהגו על פי הכתוב.פירוט המטלות של צד א' מפורטות בנספח ד' שייצא לאור בשבועות הקרובים.

    נודה מאד לגולשים/ות באם תוכלו לקחת חלק בהרכבת נספח זה, ויהי רצון שלא תצא תקלה תחת ידינו. אמכי"ר.בברכת איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק



    0 תגובות