- רדיו קול חי - -

ארבעת המאכלים הטבעיים שבעזרת ה' מנצחים גם את הסרטן

הגאון רבי מאיר מאזוז האריך בשיעורו השבועי האחרון וסיפר על תרופות פלא טבעיות שקיימות בדורינו. "היה סיפור על אחד ששמו "צבי סנדלר", שהיה כל הזמן חולה וכל היום היה בקופת חולים, והוא היה ישן רוב היום שמונה עשרה שעות ביממה, אולי שש עשרה שעות – שני שלישים מהיממה, וכשהגיע ט"ו בשבט הוא הלך וקנה פירות. קנה קילו תמרים ואכל מהם בבוקר בצהרים ובערב וראה שזה טעים, והנה הוא מרגיש יותר טוב.

למחרת גמר את התמרים, והלך וקנה עוד והמשיך לאכול, וראה שהתמרים האלה מרפאים, איזה נפלא, פלא פלאים. הלך לקופת חולים ואמר לרופא שלו: יש לי עצה טובה, נזרוק את כל הכדורים וניקח רק תמרים! אמר לו: אתה מג'נון, הלך למנהל המחלקה ולמנהל קופת החולים ולמנהל בית החולים וכתב מכתב לשר הבריאות וכו', אבל אף אחד לא שומע לו. בסוף לא מצא מה לעשות ופירסם את זה בעיתון וזה הגיע לרב בא-גד שליט"א,

ושם הוא סיפר שקודם לכן הצפורניים שלו היו כחולות כי היה חסר לו דם, ואילו עכשיו הצפורניים התחילו להאדים, והוא גם התחיל להיות עירני שש עשרה שעות ביממה, וראה עולם אחר לגמרי. אמר לעצמו: לא יכול להיות שדבר כזה לא כתוב בתורה ופתח את החומש ומצא: "כי אני ה' רופאך" – "ושבעים תמרים ויחנו שם" והנה יש קשר בין התמרים לבין הרפואה. חשב עוד ומצא ש"תמר" זה ראשי תיבות "תרופת משה רבנו". ומצא עוד ש"תמר" זה גימטריא "מרפא סרטן", ופירסם גם את זה.

ארבעה דברים שמונעים את מחלת הסרטן
ובאמת התמרים מונעים סרטן. יש ארבעה דברים שמונעים סרטן, וכל פעם באים אלי אנשים עם בעיות כאלה, ואני אומר להם: תאכלו בהתחלה את הדברים האלה שהם כ"כ פשוטים: תמרים, מים מינרלים, גזר (מיץ גזר, שתי כוסות מיץ גזר טרי כל יום), רמונים. והסימן שלהם תמג"ר, שבעז"ה על ידי ארבעה דברים אלו תמגר את המחלה. היה בחור מתלמידי הישיבה שחלה ואמרתי לו את זה, אחרי כמה חודשים הרופא בדק אותו ואמר לו: תגיד לי מה עשית? אמר לו: לקחתי את הדברים האלה, אמר לו הרופא: אנחנו לא מספרים על זה, כדי שיבואו אלינו יותר חולים וניתן להם טיפול כימותרפי… אבל הדבר הזה יותר פשוט, כי ה' ברא לנו רפואות, "ולכל בשרו מרפא".

החטה של ארץ ישראל טובה מכל החטים . ולא רק בתמרים אלא בכל שבעת המינים שנשתבחה בהם ארץ ישראל, חטה ושעורה וגפן ותאנה ורמון וזית שמן ודבש, יש בהם רפואה. ואמנם זה לא הזמן לספר כמה יש סגולות בכל הדברים האלה, אבל לא רק שיש בהם סגולות אלא שהחטה של ארץ ישראל טובה יותר מכל החטים שבעולם. ואומרים: כמה טפשים היום שלוקחים מהחטה הטובה שלנו ומעבירים אותה לחו"ל, ואח"כ לוקחים חטה מאמריקה ומביאים לנו לארץ ישראל

בורא שמן ארצנו

. וגם השמן שלנו התברר שהוא יותר טוב מכל העולם. יהודי אחד מאמריקה עשיר מופלג ושמו ג'ו נקאש, אמר שפעם הוא קנה קרקע ב"חלוז'ה" והשמן שלו ונטע שם זיתים, ועשו תחרות השמן שלו עם השמן של ספרד יצא מקום ראשון כי הוא הכי טוב בעולם. וזה מה שהתורה אמרה "ארץ זית שמן", שהזיתים הטובים שעושים מהם שמן זה בארץ ישראל. ואילו העולם היו יודעים כמה חכמה יש בכל מלה שבתורה, וכמה חכמה יש בפרק אחד של הרמב"ם הלכות דעות פרק ד', כולם היו בריאים ואף אחד לא היה חולה.