בניגוד להבטחות: קופיקס מעלה מחירים • 6 שקל למוצר

    מנדי אושר 9 Comment on בניגוד להבטחות: קופיקס מעלה מחירים • 6 שקל למוצר
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת קופיקס הודיעה על העלאת מחירי המוצרים בכלל סניפי הרשת ל-6 שקלים. ההעלאה תיכנס לתוקף החל מה-19 לפברואר, יום ראשון, ותיושם בכל 131 סניפי הרשת. עוד נמסר כי רשת הסופרמרקטים סופר קופיקס תשמור על מחיר של חמישה שקלים. אולם כפי שפורסם בעבר, שם כבר החלו להעלות את מחירי חלק מהמוצרים בחלק מהסניפים.

    לאחרונה הכחיש מייסד קופיקס אבי כץ בראיון ל TheMarkerr את כוונתו להעלות מחירים ברשת וטען שזה כלל לא על הפרק. כעת מתברר כי המחירים עולים.

    בעלי הרשת אבי כץ מנמק בהודעת הרשת את עליית המחירים כפועל יוצא של כוחות השוק. לדבריו, "מהפכת המחירים שהובלנו ב-3.55 השנים האחרונות היא בלתי ניתנת לערעור. אנו סומכים על קהל לקוחותינו שיתנו כתף ויסייעו לנו להמשיך ולהניע את גלגלי המהפכה. גם במחיר של 6 שקלים – עדיין קופיקס היא הרשת הזולה והמשתלמת ביותר".

    לדבריו:  "מאז שפתחנו את רשת קופיקס לפני 3.5 שנים, חסכנו לצרכנים באופן ישיר ועקיף מעל מיליארד שקל. אנחנו מוכרים כ-200,000 פריטים ביום, מה שחוסך לצרכנים כמיליון וחצי שקל בכל יום, בהשוואה למחירים ברשתות האחרות. הרעיון העומד בבסיסה של קופיקס, מחיר אחיד לכל המוצרים, ימשיך להתקיים, אך המחיר יעמוד על 6 שקלים.

    "ניסינו במשך תקופה ארוכה להילחם בכוחות השוק ולשמור על המחיר של 5 שקלים. שכר המינימום עלה, שכר הדירה עלה, ארנונה, חשמל וחומרי הגלם התייקרו ולא מאפשרים לנו עוד למכור ב-5 שקלים.

    "העלאת המחיר תאפשר לנו להמשיך ולהתקיים כרשת חזקה, להעשיר את מגוון המוצרים ולהביא את המהפכה לכ-100 מיקומים נוספים, מיקומים שעד היום במרווח ה-5 שקלים לא הצדיקו פתיחת סניף של קופיקס. גם במחיר של 6 שקלים נמשיך לשמור על האטרקטיביות של הרשת ולהיות הרשת הזולה והמשתלמת ביותר".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      חבל!!!
      מאבד את האמינות שלו בעיני הציבור!

    2. 7

      אני חושבת שהוא מדבר בהיגיון, הם עדיין יהיו הכי הכי זולים ומותר להם קצת להעלות. מה, הם חתמו על חוזה איתנו?
      לאחרונה קניתי אייס קפה בחנות אחרת, קרוב ל-15 ש"ח וזה אפילו לא היה טעים. הייתי בהלם. שווה תמיד לחזור לחנויות האלה, גם קופיקס וגם קוויקס, שהכי טעים אצלם והכי זול, גם אם הם יעלו ל-6.

    3. 6

      הרשת של החנויות שהביאה למהפכה במחירי האוכל המוכן כל הכבוד להם שיצליחו
      אחרי הכל כולנו הרווחנו מזה

    4. 5

      אני לא מבין מה יש לכולם נגד אבי כץ שהקים את רשת קופיקס וגרם למהפכה בתחום שכולנו נהנים ממנו . אבל ובעיקר לא לשכוח שבכל הרשתות המחירים של כל המוצרים עולים או שמורידים גרמים במקום להוריד את המחיר (כמו במבה אוסם שירד ל 60 גרם) אז בואו ונודה למר אבי כץ ונקווה שיהיו עוד כאלה שישברו את השוק ואז המחירים ירדו

      1. נכון, אתה צודק במה שאמרת, שהרשתות מפחיתות את כמות המזון שבאריזה.

    5. 4

      ממש מטופש מצידם, לא אהבתי את הרעיון, לדעתי עכשיו ירדו המכירות שלהם בהרבה, זה מוציא את החשק אפילו שזה רק עוד שקל אחד בסה"כ..

    6. 3

      אם לא נוסיף לו עכשיו שקל אחד והוא יקרוס זה יעלה לנו בעוד שבעה שקלים אצל המתחרים

    7. 2

      הם פשוט מאוד הידרו בכשרות. וזה כמובן עולה יקר (הרבה) יותר.
      אז טבעי ומתבקש שהם יעלו את המחיר בקצת על מנת שיוכלו להפיק את מירב הטעם, מירב הגודל ומירב האיכות.

      שיר (למקרה שכתוב "אנונימי"…)