בבני ברק: נתפס מצבור מיכלי גז מסוכנים

    מכלי גז לא תקינים, אי ביצוע בדיקות בטיחותיות כנדרש או התקנה לקויה של ציוד הגפ''מ - עשויים להסתיים באסון.
    בנצי לייזרוביץ No Comments on בבני ברק: נתפס מצבור מיכלי גז מסוכנים

    מצבור מאולתר של כ-40 בלוני גז נחשף בבני ברק • מבצע משותף של שיטור עירוני בני ברק ומפקחי משרד האנרגיה • סיכן את הפועלים ששהו במתחם ואת תושבי האיזור

    מכלי גז לא תקינים, אי ביצוע בדיקות בטיחותיות כנדרש או התקנה לקויה של ציוד הגפ''מ - עשויים להסתיים באסון.
    14:34
    24.04.24
    נתי קאליש No Comments on שמחה מעורבת בעצב: הברית תתקיים לאחר הלוויה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מצבור מאולתר של כ-40 בלוני גז נחשף בבני ברק במבצע משותף של שיטור עירוני בני ברק ומפקחי משרד האנרגיה. במבצע משותף של המשטרה ומפקחי אגף פיקוח ובטיחות של משרד האנרגיה נחשפו אתמול (14.2) מחסן גז מאולתר ובו 42 בלוני גז השייכים לחברות שונות, בעקבות דיווח שהתקבל מהשיטור העירוני בבני ברק.

    המצבור, שנחשף במתחם באזור תעשייה בעיר, שימש כמצבור גז מאולתר וסיכן את הפועלים ששהו במתחם וככל הנראה אף התגוררו בו. במסגרת הפשיטה התברר כי בעל המקום הפעיל את המחסן ללא היתר. מכלי הגפ"מ נתפסו ונפתחה נגדו חקירה של מינהל הדלק והגז בחשד לעיסוק בגז ללא רישיון והפעלת מחסן.

    במשרד מדגישים כי חל איסור מוחלט בחוק על החזקת מכלי גז בתוך דירות, בחדרי מדרגות, על גבי גגות, במרפסות, במחסנים ובמתחמים סגורים, ומתריעים כי אין לאחסן גז ביתי אלא במחסנים אשר מיועדים לכך וקיבלו רישיון בהתאם. כמו כן, מזכירים במשרד כי השימוש בגז פיראטי עלול להיות מסוכן: מכלי גז לא תקינים, אי ביצוע בדיקות בטיחותיות כנדרש או התקנה לקויה של ציוד הגפ"מ – עשויים להסתיים באסון.

    לפרטים נוספים על שימוש בטוח בגז בישול והסקה, היכנסו לאתר משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים: www.energy.gov.il



    0 תגובות