הפגנת התושבים: "עשו סוף ליידויי האבנים בדרך לביתר"

    "ישנה עלייה משמעותית בזריקות האבנים, זהו סיכון יום יומי שבנס לא נגמר באסון"
    מנדי אושר 5 Comment on הפגנת התושבים: "עשו סוף ליידויי האבנים בדרך לביתר"

    ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין יעמוד בראש הפגנת תושבים מול חוסאן ועל ציר 375 • ההפגנה נקבעה ליום חמישי בשעה 9:00 בערב • התכנסות בכניסה לגבעה B • תושבי העיר מאשימים: "משחקים איתנו פינג פונג"

    יידוי אבנים צילום: פלאש 90
    "ישנה עלייה משמעותית בזריקות האבנים, זהו סיכון יום יומי שבנס לא נגמר באסון"
    8:13
    18.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך מפתחים את תכונת האומץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לנוכח התגברות האירועים, למרות צעדי הצבא והמשטרה, והחשש הממשי לשלומם של תושבי ביתר הנוסעים באלפיהם מדי יום על הכביש, החליט רה"ע רובינשטיין להתייצב בראש הפגנת תושבים גדולה מול חוסאן ועל כביש 375. לדברי רובינשטיין: "אני שומע כבר חודשים ארוכים הבטחות. יש לי הערכה עצומה לצבא ולמשטרה. אני מלא הערכה לפעילות הרבה של מח"ט עציון ידידי רומן גופמן ומודה לו על המאמצים הכבירים שעושה. שנים רבות לא היה לנו בגיזרה מפקד מוערך כמותו. אולם  למרות זאת איננו יכולים להמשיך להיות ברווזים במטווח. המצב הנוכחי לא יכול להימשך עוד אפילו יום אחד".

    ההפגנה נקבעה ליום חמישי בשעה 9:00 בערב. מקום ההתכנסות: הכניסה לגבעה B. כאשר לדברי המארגנים, פרטים נוספים בהמשך. יצויין כי כאן בקול חי הבאנו את דבריו ישראל כהן בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית, שאמר: "ישנה עלייה משמעותית בזריקות האבנים, זהו סיכון יום יומי שבנס לא נגמר באסון". לדבריו: "הצבא מנסה למנוע ולאסור כניסת יהודים לכפר וחסם את הכניסה לכניסת יהודיים בניסיון לגרום לתושבי הכפר להבין שגם הם נפגעים מיידויי האבנים.

    גם אהרן ברזסקי שמתגורר בביתר  ושמספר על כך שגם הוא קונה בכפר חוסן חומרי בניה אומר בצורה חד משמעית: "אין לי שום בעיה שיסגרו את הכפר הרמטית, הבעיה היא שעכשיו רק אנחנו הקבלנים מפסידים והערבים לא נענשים בכלל, זה נכון שהכניסה הראשית סגורה, אך יש להם עוד כניסה כך שהם מתנהלים כרגיל". לדבריו "הרצף שעובד אצלי ביום ,זה הבן שלו שזורק עלי אבנים בלילה, הוא צריך ללמוד את הלקח, אבל עד הסוף, תקראו לזה כתר סגר או מה שיהיה, אני יסתדר בלי לקנות בכפר שבועיים או חודש, אבל שיהיה בכך תועלת. לא חצי עבודה".

    ברזסקי הפנה אצבע מאשימה ואומר: "אם ראש העיר , העירייה הצבא יעשו עבודה עד הסוף אני בטוח שנראה בתוצאות, מה שקורה עכשיו זה משחק פינג פונג, הגיע הזמן לפתור את הנושא עד הסוף".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      רק לפלג הירושלמי אסור לעשות הפגנות פתאום אף אחד לא צועק חילול ה' ביטול תורה

    2. 4

      על כבודי לא מחיתם על הכל מותר לעשות הפגנות אבל אידישקייט אסור

    3. 3

      מאד קשור…. אני רק מקווה שאתה גם לא מבייש את האינטלגנציה של 'הפלג הירושלמי'…

    4. 1

      אין בעיה לעשות הפגנה אבל לא להפריע לכל העולם
      וחוצמיזה אאלק יידישקייט לך תגיש דיחוי ותפסיק לקשקש